Til toppen
Seks personer sitter rundt et bord på et møterom på Sentralen.
Croissanter, kaffe, frukt, blyanter og sukkertøy står på bordet på møterom på Sentralen.
Fire personer sitter rundt et bord på et møterom på Sentralen, med en flipover i venstre hjørne.
Et bord på et møterom på Sentralen, med en TV hengende på veggen og en flipover i venstre hjørne.
Norsk
English

Møterom

Meeting rooms

Møterommene kan leies fra klokken 08:00 - 22:00 hver dag, hele uken og i helgen. Du kan leie møterom per time eller per dag.

 Vi leier ut 14 ulike møterom midt i Oslo sentrum, perfekt for alt fra store til små møter.

Møterommene er tilgjengelig for leie fra tidlig morgen til sen kveld, hele uken, og kan leies i noen timer eller en hel dag. Rommene har alle fasiliteter et møterom trenger.

Vi tilbyr også ulike møtepakker med servering, slik at du og de andre møtedeltakerne ikke trenger å tenke på noe annet enn å skape et produktivt møte.

For de som ønsker å leie møterom etter 17:00 eller i helgene, tilbyr vi halv pris på romleien.

Møteromsservering for 5 personer eller flere
Våre møtepakker tilbys på hverdager, og inkluderer romleie, servering og opprydning. De ulike pakkene varierer fra kun kaffe, te og vann til mer omfattende alternativer som inkluderer lunsj og snacks. Vi har også møtepakker for halvdagsmøter, med eller uten lunsj.

Serveringen må bestilles senest 48 timer før møtestart.

Du kan velge mellom:

Møtepakke 1: Kaffe, te og vann gjennom dagen.

Møtepakke 2: Kaffe, te og vann gjennom dagen, fruktfat og croissanter.

Møtepakke 3: Kaffe, te og vann gjennom dagen, fruktfat og croissanter. Lunsjalternativer som focaccia, kyllingsalat eller surdeigspizza, og bakst.

Møtepakke 4: Kaffe, te og vann gjennom dagen, fruktfat og croissanter. Lunsj på HITCHHIKER (beregn en time), og bakst. Tilgjengelig tirsdag til fredag.

Halvdagsmøte: Kaffe, te og vann, hummus & grønnsaker, bakst og brus.

Halvdagsmøte med lunsj: Kaffe, te og vann, focaccia til lunsj, og bakst.

Vil du bestille møterom med servering på møterommet? Ta kontakt med oss for priser på booking@sentralen.no.

Vil du bestille møterom uten servering, kan du klikke på Online booking-knappene.

The meeting rooms can be rented from 08:00 - 22:00 evey day, throghout the week and on weekends. You can rent meeting rooms by the hour or by the day.

We rent out 14 different meeting rooms right in the center of Oslo, perfect for everything from large to small meetings. The meeting rooms are available for rent from early morning to late evening, all week, and can be rented for a few hours or a whole day. The rooms have all the facilities a meeting room needs. We also offer various meeting packages with catering, so you and the other meeting participants don't need to worry about anything other than creating a productive meeting.

For those who wish to rent a meeting room after 17:00 or on weekends, we offer half price on room rental.

Meeting room catering for 5 people or more
Our meeting packages are offered on weekdays and include room rental, catering, and cleaning. The various packages range from just coffee, tea, and water to more comprehensive options that include lunch and snacks. We also have meeting packages for half-day meetings, with or without lunch.

The catering must be ordered no later than 48 hours before the meeting starts.

You can choose between:

Meeting Package 1: Coffee, tea, and water throughout the day.

Meeting Package 2: Coffee, tea, and water throughout the day, fruit plate, and croissants.

Meeting Package 3: Coffee, tea, and water throughout the day, fruit plate and croissants. Lunch options such as focaccia, chicken salad or sourdough pizza, and pastries.

Meeting Package 4: Coffee, tea, and water throughout the day, fruit plate and croissants. Lunch at HITCHHIKER (allow one hour), and pastries. Available Tuesday to Friday.

Half-day meeting: Coffee, tea, and water, hummus & vegetables, pastries, and soda.

Half-day meeting with lunch: Coffee, tea, and water, focaccia for lunch, and pastries.

Do you want to book a meeting room with catering in the room? Contact us for prices at booking@sentralen.no.

If you want to book a meeting room without catering, you can click on the Online booking buttons.

Norsk
English

Direktørrommet er et klassisk og elegant rom med historiske detaljer.

Dette var opprinnelig bankdirektørens kontor, noe som rommet bærer preg av. Selv om rommet er pusset opp, er det beholdt flere elementer fra det gamle kontoret. Direktørrommet har store buede vinduer, original diagonalrutet parkett, stukkatur og rosett. Den lyse grønne fargen på veggene er også original, fra rommets tid som Direktørkontor. Lysekronen i taket hang tidligere i banken, og er blitt restaurert.

De historiske detaljene gjør rommet staselig og tradisjonelt, men det er også funksjonelt, med moderne møbler og utstyr.

Bordene kan enkelt flyttes ved hjelp i hjul av to av benene.

Rommet kan rigges i flere oppsett, og har en praktisk serveringsbenk langs den ene veggen.

Det er inngang til Direktørrommet både fra Forstanderskapssalen og fra Gullhallen.

Direktørrommet is a classic and elegant space with historical details.

Originally, this was the bank director's office, and the room reflects this heritage. Although the room has been renovated, several elements from the old office have been preserved. Direktørrommet features large arched windows, original diagonally patterned parquet flooring, stucco, and a ceiling rose. The light green color on the walls is also original, from the room's time as the Director's Office. The chandelier in the ceiling, which previously hung in the bank, has been restored.

The historical details make the room stately and traditional, yet it is also functional, with modern furniture and equipment. The tables can easily be moved with the aid of wheels on two of the legs.

The room can be arranged in various setups and has a practical serving bench along one wall.

There are entrances to Direktørrommet both from Forstanderskapssalen and from Gullhallen.

Pil for å åpne informasjonsboks

Størrelse og kapasitet

Size and capacity

Størrelse:

Size:

54

m2

sqm

Kapasitet:

Capacity:

40 kino / 22 langbord / 42 runde bord / 40 klasserom / 36 gruppebord / 20 hestesko

40 theatre / 22 long tables / 42 round tables / 40 class room / 36 group tables/ 20 u-shape / 20 board room seating

Pil for å åpne informasjonsboks

Passer til

Suitable for

Passer til:

Suitable for:

Møter, workshoper, kurs, intervjuer, leseprøver, foredrag, som break-out room.

Meetings, workshops, courses, classes, interviews, readings tests, seminars, lectures, as a break-out room.

Pil for å åpne informasjonsboks

Servering

Catering

Servering:

Catering:

  • Pakkepriser som inkluderer mat og drikke for heldagsmøter og halvdagsmøter,
  • Kjøp mat og drikke fra kafeen og ta med på møterommet,
  • Kjøp pizza i kafeen og ta med opp på møterommet.

  • Package prices that include food and beverages for full-day and half-day meetings,
  • Purchase food and drinks from the cafe and take them to the meeting room,
  • Buy pizza in the cafe and take it up to the meeting room.

Pil for å åpne informasjonsboks

Adkomst

Access

Adkomst:

Access:

Publikumsinngang i Øvre Slottsgate 3, via heis eller Marmortappen til tredje etasje. Direktørrommet ligger i enden av Gullhallen.

Public entrance at Øvre Slottsgate 3, via lift or the Marble Staircase to the third floor. Direktørrommet is at the end of Gullhallen.

Pil for å åpne informasjonsboks

Teknikk

Technical Equipment

COVID-kapasitet:

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae erat. Aenean faucibus nibh et justo cursus id rutrum lorem imperdiet. Nunc ut sem vitae risus tristique posuere.

Teknikk:

Technical equipment:

  • Stor TV med tilkobling via HDMi-kabel,
  • Overgang fra HDMi-kabel til andre innganger,
  • Lyd- og bildeplanke fra Polykom med mikrofon og kamera,
  • Skjøteledninger til strøm til PC.

  • Large TV with connection via HDMI cable,
  • Adapter from HDMI cable to other inputs,
  • Sound and picture bar from Polycom with microphoneand camera,
  • Extension cords for PC power.

Pil for å åpne informasjonsboks

Fasiliteter

Facilities

  • Flippover med papir og tusjer,
  • Whiteboard,
  • Dagslys fra vinduer ut mot Øvre Slottsgate og bakgård - utsikt mot Christiania Torv,
  • Toaletter nærliggende,
  • Heis fra hovedinngang,
  • Serveringsbenk.
  • Flipchart with paper and markers,
  • Whiteboard with markers,
  • Daylight from large windows towards Øvre Slottsgate and the backyard - view towards Christiania Square,
  • Toilets nearby,
  • Lift from the main entrance,
  • Bench for catering.
Pil for å åpne informasjonsboks

Booking

Booking

Møterommet kan leies per dag, eller per time om det er under to uker til bookingen skal finne sted. Rommet kan bookes mellom 08:00 og 22:00 hver dag, hele uken. Det er halv pris på romleie etter klokken 17:00.

Det er mulig å få servering på møterommet ved å booke en av våre møtepakker der romleie, mat og drikke er inkludert.

Du kan booke møterommet direkte i vår online booking via denne linken.

Du kan også sende oss en forespørsel på booking gjennom forespørselskjema via denne linken.

Om du ønsker kan du også ta kontakt med oss for tilgjengelighet og priser på booking@sentralen.no, eller ved å ringe oss på 22 47 25 00.

The meeting room can be rented per day, or per hour ifthe booking is to take place in less than two weeks. The room can be booked between 08:00 and 22:00 every day, all week. There is half price on room rental after 17:00.

It's possible to havecatering in the meeting room by booking one of our meeting packages thatinclude room rental, food, and beverages.

You can book the meeting room directly in our online booking via this link.

You can also send us a request for booking through the request form via this link.

If you wish, you can alsocontact us for availability and prices at booking@sentralen.no, or by calling us at 22 47 25 00.

Pil for å åpne informasjonsboks

Tilgjengelige pakkepriser

Vi tilbyr forskjellige møtepakker der romleie, servering og opprydning er inkludert i prisen. Du betaler per person som dltar påmøtet. I tillegg til møtepakken kan vi legge til ytterligere servering om du ønsker dette.

Minsteantall for pakkepriser i dette rommet: 10 personer

Pil for å åpne informasjonsboks

Møtepakke 1

  • Romleie,
  • Kaffe, te og vann gjennom dagen.
Pil for å åpne informasjonsboks

Møtepakke 2

  • Romleie,
  • Kaffe, te og vann gjennom dagen,
  • fruktfat,
  • croissanter.
Pil for å åpne informasjonsboks

Møtepakke 3

  • Romleie,
  • Kaffe, te og vann gjennom dagen,
  • Fruktfat, og croissanter,
  • Lunsj: focaccia, kyllingsalat eller surdeigspizza, og bakst.
Pil for å åpne informasjonsboks

Møtepakke 4

  • Kaffe, te og vann gjennom dagen,
  • Fruktfat og croissanter.,
  • Lunsj på HITCHHIKER (beregn en time), og bakst.

Tilgjengelig tirsdag til fredag.

Pil for å åpne informasjonsboks

Halvdagsmøte

  • Kaffe, te og vann,
  • hummus & grønnsaker,
  • bakst,
  • og brus.
Pil for å åpne informasjonsboks

Ofte stilte spørsmål

Har du noen spørsmål du ønsker svar på?

Se gjerne våre Ofte stilte spørsmål på denne siden.

Finner du ikke svar på det du lurer på, kan du kontakte oss på booking@sentralen.no eller telefonnummer 22 47 25 00.

Norsk
English

Bankboksen er vårt nyeste møterom. Med en mørk fargepalett av burgunderrøde velourgardiner, vegger, tak og gulv er Bankboksen et stilfult, romslig og sofistikert møterom. Gardinene går langs alle sidene av rommet, og kan trekkesopp og igjen slik som dere ønsker.

Møterommet ligger i det gamle bankbokshvelvet, og har to innganger, en fra Vinterhagen i første etasje, og en fra marmortrappen.

I tillegg har møterommet et stort vindu ut mot det nye Studio A, slik at rommet føles mer luftig.

Møterommet inneholder deler av det gamle bankbokshvelvets interiør, nemlig noen av lukene inn til de gamle bankboksene.

Møblene i Bankboksen består av et langt styreromsbord i valnøtt, og stoler trukket med ullstoff fra Gudbrandsdalen Uldvarefabrik.

Bankboksen is our newest meeting room. With a dark color palette of burgundy red velvet curtains, walls, ceiling, and floor, Bankboksen is a stylish, spacious, and sophisticated meeting room. The curtains run along all sides of the room and can be drawn up and closed as desired.

The meeting room is located in the old bank vault and has two entrances, one from the Vinterhagen on the first floor, and one from the marble staircase. In addition, the meeting room has a large window facing the new Studio A, making the room feel more airy.

The meeting room contains parts of the old bank vault's interior, namely some of the hatches into the old bank boxes.

The furniture in the Bank Vault consists of a long boardroom table in walnut and chairs upholstered with wool fabric from the Norwegian wool mill Gudbrandsdalen Uldvarefabrik.

Pil for å åpne informasjonsboks

Størrelse og kapasitet

Size and capacity

Størrelse:

Size:

50

m2

sqm

Kapasitet:

Capacity:

20 styrerom

20 board room setup

Pil for å åpne informasjonsboks

Passer til

Suitable for

Passer til:

Suitable for:

Møter, workshoper, generalforsamlinger, kurs, intervjuer, leseprøver, produklanseringer, til mingling, som chambre separe.

Meetings, workshops, general assemblies, courses, classes, interviews, reading tests, product launches, for mingling, as a chambree separee.

Pil for å åpne informasjonsboks

Servering

Catering

Servering:

Catering:

  • Pakkepriser som inkluderer mat og drikke for heldagsmøter og halvdagsmøter,
  • Kjøp mat og drikke fra kafeen og ta med på møterommet,
  • Kjøp pizza i kafeen og ta med opp på møterommet.

  • Package prices that include food and beverages forfull-day and half-day meetings,
  • Purchase food and drinks from the cafe and take them to the meeting room,
  • Buy pizza in the cafe and take it up to the meeting room.

Pil for å åpne informasjonsboks

Adkomst

Access

Adkomst:

Access:

Publikumsinngang i Øvre Slottsgate 3, via heis eller trapp til etasje 1+. Trinnfri adkomst gjennom Sentralen Kafé.

Public entrance at Øvre Slottsgate 3, via lift or stairs to floor 1+. Step-free access through Sentralen Café.

Pil for å åpne informasjonsboks

Teknikk

Technical Equipment

COVID-kapasitet:

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae erat. Aenean faucibus nibh et justo cursus id rutrum lorem imperdiet. Nunc ut sem vitae risus tristique posuere.

Teknikk:

Technical equipment:

  • Stor TV med tilkobling via HDMi-kabel,
  • Overgang fra HDMi-kabel til andre innganger,
  • Lyd- og bildeplanke fra Polykom med mikrofon ogkamera,
  • Skjøteledninger til strøm til PC.

  • Large TV with connection via HDMI cable,
  • Adapter fromHDMI cable to other inputs,
  • Sound and picture bar from Polycom with microphone and camera,
  • Extension cords for PC power.

Pil for å åpne informasjonsboks

Fasiliteter

Facilities

  • Fast styreromsoppsett med ett stort møtebord,
  • Flipover med papir og tusjer,
  • Whiteboard hengende på veggen,
  • Toaletter nærliggende,
  • Heis fra hovedinngang,
  • Inngang direkte fra Vinterhagen, og fra foajeen til bankbokshvelvene fra Marmortrappen,
  • Muligheter for møteromssvering - både lunsj og middag.
  • Nespressomaskin tilgjengelig ved kjøp av møteromspakke,
  • Garderobestativ.

  • Fixed boardroom set up with one large meeting table,
  • Flipchart with paper and markers,
  • White board hanging on the wall,
  • Toilets nearby,
  • Entrance directly from Vinterhagen,
  • Access to Nespresso coffee machine when booking meeting room packages,
  • Coat rack.

Pil for å åpne informasjonsboks

Booking

Booking

Møterommet kan leies per dag, eller per time om det er under to uker til bookingen skal finne sted. Rommet kan bookes mellom 08:00 og 22:00 hver dag, hele uken. Det er halv pris på romleie etter klokken 17:00.

Det er mulig å få servering på møterommet ved å booke en av våre møtepakker der romleie, mat og drikke er inkludert.

Du kan booke møterommet direkte i vår online booking via denne linken.

Du kan også sende oss en forespørsel på booking gjennom forespørselskjema via denne linken.

Om du ønsker kan du også ta kontakt med oss for tilgjengelighet og priser på booking@sentralen.no, eller ved å ringe oss på 22 47 25 00.

The meeting room can be rented per day, or per hour if the booking is to take place in less than two weeks. The room can be booked between 08:00 and 22:00 every day, all week. There is half price on room rental after 17:00.

It's possible to have catering in the meeting room by booking one of our meeting packages that include room rental, food, and beverages.

You can book the meeting room directly in our online booking via this link.

You can also send us a request for booking through the request form via this link.

If you wish, you can also contact us for availability and prices at booking@sentralen.no, or by calling us at 22 47 25 00.

Pil for å åpne informasjonsboks

Tilgjengelige pakkepriser

Vi tilbyr forskjellige møtepakker der romleie, servering og opprydning er inkludert i prisen. Du betaler per person som dltar påmøtet. I tillegg til møtepakken kan vi legge til ytterligere servering om du ønsker dette.

Minsteantall for pakkepriser i dette rommet: 10 personer

Pil for å åpne informasjonsboks

Møtepakke 1

  • Romleie,
  • Kaffe, te og vann gjennom dagen.
Pil for å åpne informasjonsboks

Møtepakke 2

  • Romleie,
  • Kaffe, te og vann gjennom dagen,
  • fruktfat,
  • croissanter.
Pil for å åpne informasjonsboks

Møtepakke 3

  • Romleie,
  • Kaffe, te og vann gjennom dagen,
  • Fruktfat, og croissanter,
  • Lunsj: focaccia, kyllingsalat eller surdeigspizza, og bakst.
Pil for å åpne informasjonsboks

Møtepakke 4

  • Kaffe, te og vann gjennom dagen,
  • Fruktfat og croissanter.,
  • Lunsj på HITCHHIKER (beregn en time), og bakst.

Tilgjengelig tirsdag til fredag.

Pil for å åpne informasjonsboks

Halvdagsmøte

  • Kaffe, te og vann,
  • hummus & grønnsaker,
  • bakst,
  • og brus.
Pil for å åpne informasjonsboks

Ofte stilte spørsmål

Har du noen spørsmål du ønsker svar på?

Se gjerne våre Ofte stilte spørsmål på denne siden.

Finner du ikke svar på det du lurer på, kan du kontakte oss på booking@sentralen.no eller telefonnummer 22 47 25 00.

Norsk
English

Produksjonsrom 2 kan brukes både som møterom, og som øvingsrom.

Rommet ligger i fjerde etasje, mellom Produksjonsrom 1 og 3.

Rommet er lyst og trivelig med spiler i ask på veggene.

Utenfor rommet ligger Galleriet - et publikumsområde med amfi som kan brukes til gruppearbeid eller kaffepauser.

I Galleriet kan du se kunstverket 'The Ocean' av Vanessa Baird - malt direkte på veggen av kunstneren i 2015/2016. Galleriet har store vinduer mot glasspyramiden over Marmorsalen, som slipper inn mye dagslys.

I Galleriet er det også en liten trapp opp til den nederste delen av takterassen, kalt Kron.

Production Room 2 can be used both as a meeting room and as a rehearsal room.

The room is located on the fourth floor, between Produksjonsrom 1 and 3.

The room is bright and pleasant with ash slats on the walls.

Outside the room is Galleriet - a public area with an amphitheater that can be used for group work or coffee breaks. In Galleriet, you can see the artwork 'The Ocean' by Vanessa Baird - painted directly on the wall by the artist in 2015/2016.

Galleriet has large windows towards the glass pyramid over the Marmorsalen, which lets in plenty of daylight. In Galleriet, there is also a small staircase up to the lower part of the roof terrace, called Kron.

Pil for å åpne informasjonsboks

Størrelse og kapasitet

Size and capacity

Størrelse:

Size:

26

m2

sqm

Kapasitet:

Capacity:

10 styrerom

10 board room setup

Pil for å åpne informasjonsboks

Passer til

Suitable for

Passer til:

Suitable for:

Møter, workshoper, kurs, intervjuer, leseprøver.

Meetings, workshops, classes, interviews, reading tests.

Pil for å åpne informasjonsboks

Servering

Catering

Servering:

Catering:

  • Pakkepriser som inkluderer mat og drikke for heldagsmøter og halvdagsmøter,
  • Kjøp mat og drikke fra kafeen og ta med på møterommet,
  • Kjøp pizza i kafeen og ta med opp på møterommet.

  • Package prices that include food and beverages forfull-day and half-day meetings,
  • Purchase food and drinks from the cafe and take them to the meeting room,
  • Buy pizza in the cafe and take it up to the meetingroom.

Pil for å åpne informasjonsboks

Adkomst

Access

Adkomst:

Access:

Publikumsinngang i Øvre Slottsgate 3, via heis eller trapp til etasje 4+. P2 ligger i enden av Galleriet.

Public entrance at Øvre Slottsgate 3, via lift or stairs to floor 4+. P2 is located at the end of Galleriet.

Pil for å åpne informasjonsboks

Teknikk

Technical Equipment

COVID-kapasitet:

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae erat. Aenean faucibus nibh et justo cursus id rutrum lorem imperdiet. Nunc ut sem vitae risus tristique posuere.

Teknikk:

Technical equipment:

  • Stor TV med tilkobling via HDMi-kabel,
  • Overgang fra HDMi-kabel til andre innganger,
  • Lyd- og bildeplanke fra Polykom med mikrofon og kamera,
  • Skjøteledninger til strøm til PC.

  • Large TV with connection via HDMI cable,
  • Adapter fromHDMI cable to other inputs,
  • Sound and picture bar from Polycom with microphone and camera,
  • Extension cords for PC power.
Pil for å åpne informasjonsboks

Fasiliteter

Facilities

  • Flippover med papir og tusjer,
  • Toaletter nærliggende,
  • Heis fra hovedinngang,
  • Whiteboard på forespørsel.

  • Flipchart with paper and markers,
  • Toilets nearby,
  • Lift from the main entrance,
  • Whiteboard upon request.
Pil for å åpne informasjonsboks

Booking

Booking

Møterommet kan leies per dag, eller per time mellom 08:00 og 22:00 hver dag, hele uken. Det er halv pris på romleie etter klokken 17:00.

Det er mulig å få servering på møterommet ved å booke en av våre møtepakker der romleie, mat og drikke er inkludert.

Du kan booke møterommet direkte i vår onlinebooking via denne linken.

Du kan også sende oss en forespørsel på booking gjennom forespørselskjema via denne linken.

Om du ønsker kan du også ta kontakt med oss for tilgjengelighet og priser på booking@sentralen.no, eller ved å ringe oss på 22 47 25 00.

The meeting room can be rented per day, or per hour between 08:00 and 22:00 every day, all week. There is half price on room rental after 17:00.

It's possible to have catering in the meeting room by booking one of our meeting packages that include room rental, food, and beverages.

You can book the meeting room directly in our online booking via this link.

You can also send us a request for booking through the request form via this link.

If you wish, you can also contact us for availability and prices at booking@sentralen.no, or by calling us at 22 47 25 00.

Pil for å åpne informasjonsboks

Tilgjengelige pakkepriser

Vi tilbyr forskjellige møtepakker der romleie, servering og opprydning er inkludert i prisen. Du betaler per person som dltar påmøtet. I tillegg til møtepakken kan vi legge til ytterligere servering om du ønsker dette.

Minsteantall for pakkepriser i dette rommet: 5 personer

Pil for å åpne informasjonsboks

Møtepakke 1

  • Romleie,
  • Kaffe, te og vann gjennom dagen.
Pil for å åpne informasjonsboks

Møtepakke 2

  • Romleie,
  • Kaffe, te og vann gjennom dagen,
  • fruktfat,
  • croissanter.
Pil for å åpne informasjonsboks

Møtepakke 3

  • Romleie,
  • Kaffe, te og vann gjennom dagen,
  • Fruktfat, og croissanter,
  • Lunsj: focaccia, kyllingsalat eller surdeigspizza, og bakst.
Pil for å åpne informasjonsboks

Møtepakke 4

  • Kaffe, te og vann gjennom dagen,
  • Fruktfat og croissanter.,
  • Lunsj på HITCHHIKER (beregn en time), og bakst.

Tilgjengelig tirsdag til fredag.

Pil for å åpne informasjonsboks

Halvdagsmøte

  • Kaffe, te og vann,
  • hummus & grønnsaker,
  • bakst,
  • og brus.
Pil for å åpne informasjonsboks

Ofte stilte spørsmål

Har du noen spørsmål du ønsker svar på?

Se gjerne våre Ofte stilte spørsmål på denne siden.

Finner du ikke svar på det du lurer på, kan du kontakte oss på booking@sentralen.no eller telefonnummer 22 47 25 00.

Norsk
English

Møterommet Dronningen er et av våre største og mest komfortable møterom, med vinduer ut mot bakgården og Legenes Hus.

Rommet ligger i andre etasje i halvetasjen over Marmorsalen. Det er velegnet for møter, og som en avslappet backstage.

I tillegg til et stort styreromsbord, har rommet kjøkkenbenk med vask, kjøleskap og kaffemaskin, tilhørende garderobe, toalett og dusj. Rommet har også en hel vegg med sminkespeil. Dette kan skjules bak gardin.

Synlige ventilasjonsrør og betongelementer, vegger malte i Sentralens egne burgunderrøde farge og myke stoler trukket i smaragdgrønt ullstoff fra Gudbrandsdalen Uldvarefabrik gjør rommet industrielt og urbant, funksjonelt og fleksibelt.

Dette er et rom som ligger atskilt fra de andre rommene på Sentralen, og det passer derfor godt om dere ikke ønsker å bli forstyrret.

Rommet er utstyrt med både projektor, lerret og tilhørende høyttalere, og stor TV.

Rommet er oppkalt etter kunstverket "Her Majesty. Sonja. Queen of Norway" (2020) av Peter Blake, som henger i rommet.

The meeting room Dronningen is one of our largest and most comfortable meeting rooms, with windows facing the backyard and Legenes Hus.

The room is located on the second floor in the half-floor above Marmorsalen. It is suitable for meetings and as a relaxed backstage.

In addition to a large boardroom table, the room features a kitchen counter with a sink, refrigerator, and coffee machine, an associated wardrobe, toilet, and shower. The room also has a full wall with makeup mirrors. This can be hidden behind a curtain.

Visible ventilation pipes and concrete elements, walls painted in Sentralen's own burgundy red color, and soft chairs upholstered in emerald green wool fabric from the Norwegian wool mill Gudbrandsdalen Uldvarefabrik make the room industrial and urban, functional, and flexible.

This is a room that is separate from the other rooms at Sentralen, making it well-suited if you do not want to be disturbed.

The room is equipped with both a projector, screen, and associated speakers, and a large TV.

The room is named after the artwork "Her Majesty. Sonja. Queen of Norway" (2020) by Peter Blake, which hangs in the room.

Pil for å åpne informasjonsboks

Størrelse og kapasitet

Size and capacity

Størrelse:

Size:

44

m2

sqm

Kapasitet:

Capacity:

14 styrerom

14 board room setup

Pil for å åpne informasjonsboks

Passer til

Suitable for

Passer til:

Suitable for:

Møter, styremøter, leseprøver, audition, workshop, kurs, intervjuer, som backstage.

Meetings, board room meetings, reading tests, auditions, workshops, classes, interviews, as a backstage.

Pil for å åpne informasjonsboks

Servering

Catering

Servering:

Catering:

  • Pakkepriser som inkluderer mat og drikke for heldagsmøter og halvdagsmøter,
  • Kjøp mat og drikke fra kafeen og ta med på rommet,
  • Kjøp pizza i kafeen og ta med opp på rommet.

  • Package prices that include food and beverages for full-day and half-day meetings,
  • Purchase food and drinks from the cafe and take them to the room,
  • Buy pizza in the cafe and take it up to the room.

Pil for å åpne informasjonsboks

Adkomst

Access

Adkomst:

Access:

Publikumsinngang i Øvre Slottsgate 3, via heis eller trapp til 1. etasje. Trapp eller heis fra Marmorsalen. Det er også mulig å bruke inngangen i akersgata.

Public entrance in Øvre Slottsgate 3, via lift or stairs in Marmorsalen to the second floor. It is also possible to use the entrance in Akersgata.

Pil for å åpne informasjonsboks

Teknikk

Technical Equipment

COVID-kapasitet:

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae erat. Aenean faucibus nibh et justo cursus id rutrum lorem imperdiet. Nunc ut sem vitae risus tristique posuere.

Teknikk:

Technical equipment:

  • Stor TV med tilkobling via HDMi-kabel,
  • Overgang fra HDMi-kabel til andre innganger,
  • Projektor, lerret og tilhørende høyttalere,
  • Skjøteledninger til strøm til PC.

  • Large TV with connection via HDMI cable,
  • Adapter from HDMI cable to other inputs,
  • Projector, screen and speakers,
  • Extension cords for PC power.

Pil for å åpne informasjonsboks

Fasiliteter

Facilities

  • Flipover med papir og tusjer,
  • Whiteboard på forespørsel,
  • Tilhørende garderobe, toalett og dusj,
  • Hel vegg med sminkespeil.
  • Heis,
  • Nespressomaskin tilgjengelig ved kjøp av møteromspakke.
  • Flip chart with paper and markers,
  • Whiteboard on request,
  • Associated wardrobe, toilet, and shower,
  • Full wall with makeup mirrors,
  • Lift,
  • Nespresso machine available with the purchase of a meeting room package.
Pil for å åpne informasjonsboks

Booking

Booking

The meeting room can be rented per day, or per hour between 08:00 and 22:00 every day, all week. There is half price on room rental after 17:00.

Det er mulig å få servering på møterommet ved å booke en av våre møtepakker der romleie, mat og drikke er inkludert.

Du kan booke møterommet direkte i vår online booking via denne linken.

Du kan også sende oss en forespørsel på booking gjennom forespørselskjema via denne linken.

Om du ønsker kan du også ta kontakt med oss for tilgjengelighet og priser på booking@sentralen.no, eller ved å ringe oss på 22 47 25 00.

The meeting room can be rented per day, or per hour.

It's possible to have catering in the meeting room by booking one of our meeting packages that include room rental, food, and beverages.

You can book the meeting room directly in our online booking via this link.

You can also send us a request for booking through the request form via this link.

If you wish, you can also contact us for availability and prices at booking@sentralen.no, or by calling us at 22 47 25 00.

Pil for å åpne informasjonsboks

Tilgjengelige pakkepriser

Vi tilbyr forskjellige møtepakker der romleie, servering og opprydning er inkludert i prisen. Du betaler per person som dltar påmøtet. I tillegg til møtepakken kan vi legge til ytterligere servering om du ønsker dette.

Minsteantall for pakkepriser i dette rommet: 5 personer.

Pil for å åpne informasjonsboks

Møtepakke 1

  • Romleie,
  • Kaffe, te og vann gjennom dagen.
Pil for å åpne informasjonsboks

Møtepakke 2

  • Romleie,
  • Kaffe, te og vann gjennom dagen,
  • fruktfat,
  • croissanter.
Pil for å åpne informasjonsboks

Møtepakke 3

  • Romleie,
  • Kaffe, te og vann gjennom dagen,
  • Fruktfat, og croissanter,
  • Lunsj: focaccia, kyllingsalat eller surdeigspizza, og bakst.
Pil for å åpne informasjonsboks

Møtepakke 4

  • Kaffe, te og vann gjennom dagen,
  • Fruktfat og croissanter.,
  • Lunsj på HITCHHIKER (beregn en time), og bakst.

Tilgjengelig tirsdag til fredag.

Pil for å åpne informasjonsboks

Kick-off: Sett retning, og skap engasjement!

Romleie med passende oppsett.

TV-skjerm med enkel tilkobling til PC/Mac og lyd- og bildeplanke.

Flipover - whiteboard på forespørsel.

Møtepakke 3:

  • Kaffe/te/vann med påfyll gjennom dagen,
  • En servering med fruktfat og croissanter fra møtestart,
  • Focaccia med utvalgt pålegg servert til lunsj, i møterommet,
  • Dagens søte bakst levert etter lunsj.
Pil for å åpne informasjonsboks

Ofte stilte spørsmål

Har du noen spørsmål du ønsker svar på?

Se gjerne våre Ofte stilte spørsmål på denne siden.

Finner du ikke svar på det du lurer på, kan du kontakte oss på booking@sentralen.no eller telefonnummer 22 47 25 00.

Norsk
English

Møterom 202 ligger i andre etasje, og er et hjørnerom med tre vinduer ut mot Tollbugata og Øvre Slottsgate.

Møterommene i denne etasjen har eksponerte teglsteinsvegger, romslig sittebenk i vinduet, mørkbeiset trepanel på veggene og glassvegg ut mot foajeen.

I rommene henger fotografier av instrumentsamlingen til Dextra Musica, tatt av fotografen Tom Sandberg. Lyskuplene er spesiallaget av Magnor Glassverk for Sentralen.

Møtedeltakerne har kort avstand til restauranten Hitchhiker, kafeen og Vinterhagen.

Meeting Room 202 is located on the second floor and is a corner room with three windows facing Tollbugata and Øvre Slottsgate.

The meeting rooms on this floor have exposed brick walls, a spacious window seat, dark-stained wood paneling on the walls, and a glass wall facing the foyer.

In the rooms, there are photographs of the instrument collection of Dextra Musica, taken by photographer Tom Sandberg. The lamps are custom-made by Magnor Glassverk for Sentralen.

Meeting participants have a short distance to the Hitchhiker restaurant, the café, and Vinterhagen.

Pil for å åpne informasjonsboks

Størrelse og kapasitet

Size and capacity

Størrelse:

Size:

32

m2

sqm

Kapasitet:

Capacity:

14 styrerom

14 board room setup

Pil for å åpne informasjonsboks

Passer til

Suitable for

Passer til:

Suitable for:

Møter, workshoper, kurs, intervjuer, leseprøver.

Meetings, workshops, classes, interviews, reading tests.

Pil for å åpne informasjonsboks

Servering

Catering

Servering:

Catering:

  • Pakkepriser som inkluderer mat og drikke for heldagsmøter og halvdagsmøter,
  • Kjøp mat og drikke fra kafeenog ta med på møterommet,
  • Kjøp pizza i kafeen og ta med opp på møterommet.

  • Package prices that include food and beverages forfull-day and half-day meetings,
  • Purchase food and drinks from the cafe and take them to the meeting room,
  • Buy pizza in the cafe and take it up to the meeting room.

Pil for å åpne informasjonsboks

Adkomst

Access

Adkomst:

Access:

Publikumsinngang i Øvre Slottsgate 3, via heis eller trapp i Vinterhagen til andre etasje.

Public entrance in Øvre Slottsgate 3, via lift or stairs in Vinterhagen to the second floor.

Pil for å åpne informasjonsboks

Teknikk

Technical Equipment

COVID-kapasitet:

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae erat. Aenean faucibus nibh et justo cursus id rutrum lorem imperdiet. Nunc ut sem vitae risus tristique posuere.

Teknikk:

Technical equipment:

  • Stor TV med tilkobling via HDMi-kabel,
  • Overgang fra HDMi-kabel til andre innganger,
  • Lyd- og bildeplanke fra Polykom med mikrofon og kamera,
  • Skjøteledninger til strøm til PC.

  • Large TV with connection via HDMI cable,
  • Adapter fromHDMI cable to other inputs,
  • Sound and picture bar from Polycom with microphoneand camera,
  • Extension cords for PC power.

Pil for å åpne informasjonsboks

Fasiliteter

Facilities

  • Flippover med papir og tusjer,
  • Dagslys fra store vinduer,
  • Vindusbenk,
  • Toaletter nærliggende,
  • Heis fra hovedinngang,
  • Whiteboard på forespørsel,
  • Muligheter for møteromsservering.
  • Flipchart with paper and markers,
  • Daylight from large windows,
  • Upholstered window seats,
  • Toilets nearby,
  • Lift from the main entrance,

Pil for å åpne informasjonsboks

Booking

Booking

Møterommet kan leies per dag, eller per time mellom 08:00 og 22:00 hver dag, hele uken. Det er halv pris på romleie etter klokken 17:00.

Det er mulig å få servering på møterommet ved å booke en av våre møtepakker der romleie, mat og drikke er inkludert.

Du kan booke møterommet direkte i vår online booking via denne linken.

Du kan også sende oss en forespørsel på booking gjennom forespørselskjema via denne linken.

Om du ønsker kan du også ta kontakt med oss for tilgjengelighet og priser på booking@sentralen.no, eller ved å ringe oss på 22 47 25 00.

The meeting room can be rented per day, or per hour between 08:00 and 22:00 every day, all week. There is half price on room rental after 17:00.

It's possible to have catering in the meeting room by booking one of our meeting packages that include room rental, food, and beverages.

You can book the meeting room directly in our online booking via this link.

You can also send us a request for booking through the request form via this link.

If you wish, you can also contact us for availability and prices at booking@sentralen.no, or by calling us at 22 47 25 00.

Pil for å åpne informasjonsboks

Tilgjengelige pakkepriser

Vi tilbyr forskjellige møtepakker der romleie, servering og opprydning er inkludert i prisen. Du betaler per person som dltar påmøtet. I tillegg til møtepakken kan vi legge til ytterligere servering om du ønsker dette.

Minsteantall for pakkepriser i dette rommet: 5 personer

Pil for å åpne informasjonsboks

Møtepakke 1

  • Romleie,
  • Kaffe, te og vann gjennom dagen.
Pil for å åpne informasjonsboks

Møtepakke 2

  • Romleie,
  • Kaffe, te og vann gjennom dagen,
  • fruktfat,
  • croissanter.
Pil for å åpne informasjonsboks

Møtepakke 3

  • Romleie,
  • Kaffe, te og vann gjennom dagen,
  • Fruktfat, og croissanter,
  • Lunsj: focaccia, kyllingsalat eller surdeigspizza, og bakst.
Pil for å åpne informasjonsboks

Møtepakke 4

  • Kaffe, te og vann gjennom dagen,
  • Fruktfat og croissanter.,
  • Lunsj på HITCHHIKER (beregn en time), og bakst.

Tilgjengelig tirsdag til fredag.

Pil for å åpne informasjonsboks

Halvdagsmøte

  • Kaffe, te og vann,
  • hummus & grønnsaker,
  • bakst,
  • og brus.
Pil for å åpne informasjonsboks

Ofte stilte spørsmål

Har du noen spørsmål du ønsker svar på?

Se gjerne våre Ofte stilte spørsmål på denne siden.

Finner du ikke svar på det du lurer på, kan du kontakte oss på booking@sentralen.no eller telefonnummer 22 47 25 00.

Norsk
English

Møterom 301 - 304 ligger i tredje etasje.

Rommene er lyse og luftige oghar store vinduer ut mot bakgården. I interiøret er det beholdt de industrielle, rå veggene og eksponerte ventilasjonsrørene, samtidig som det mykes opp med lyse spiler i ask. Rommene har industrivegg av glass ut mot gangen. Det er mulig å trekke gardin foran denne.

Utenfor rommene ligger publikumsområdet Gullhallen. I Gullhallen er det flere bord med stoler og noen av de gamle pultene med tilhørende rottingstoler som ble brukt i det gamle bankbokshvelvet. Det er flere stikkontakter på veggene. I Gullhallen kan man sitte gratis å jobbe eller studere, eller man kan bruke rommet til kaffepauser eller gruppearbeid.

På veggen i Gullhallen henger kunstverket Growing Gold av den norske kunstneren Hanne Friis.

Meeting Rooms 301 - 304 are located on the third floor.

The rooms are bright and airy with large windows facing the backyard. The interior retains the industrial, raw walls and exposed ventilation pipes, while being softened with light ash slats. The rooms have an industrial glass wall facing the hallway. It is possible to draw a curtain in front of this.

Outside the rooms lies the public area Gullhallen. In Gullhallen, there are several tables with chairs and some of the old desks with accompanying rattan chairs that were used in the old bank vault. There are multiple electrical outlets on the walls. In Gullhallen, one can sit for free to work or study, or the room can be used for coffee breaks or group work.

On the wall in Gullhallen hangs the artwork Growing Gold by the Norwegian artist Hanne Friis.

Pil for å åpne informasjonsboks

Størrelse og kapasitet

Size and capacity

Størrelse:

Size:

25

m2

sqm

Kapasitet:

Capacity:

10 - 12 styrerom

10 - 12 board room setup

Pil for å åpne informasjonsboks

Passer til

Suitable for

Passer til:

Suitable for:

Møter, workshoper, kurs, intervjuer, leseprøver.

Meetings, workshops, classes, interviews, reading tests.

Pil for å åpne informasjonsboks

Servering

Catering

Servering:

Catering:

  • Pakkepriser som inkluderer mat og drikke for heldagsmøter og halvdagsmøter,
  • Kjøp mat og drikke fra kafeen og ta med på møterommet,
  • Kjøp pizza i kafeen og ta med opp på møterommet.

  • Package prices that include food and beverages for full-day and half-day meetings,
  • Purchase food and drinks from the cafe and take them to the meeting room,
  • Buy pizza in the cafe and take it up to the meetin groom.
Pil for å åpne informasjonsboks

Adkomst

Access

Adkomst:

Access:

Publikumsinngang i Øvre Slottsgate 3, via heis eller Marmortappen til tredje etasje. Møterommene ligger i enden av Gullhallen.

Public entrance in Øvre Slottsgate 3, via lift or the marble staircase to the third floor. The meeting rooms are located at the end of Gullhallen.

Pil for å åpne informasjonsboks

Teknikk

Technical Equipment

COVID-kapasitet:

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae erat. Aenean faucibus nibh et justo cursus id rutrum lorem imperdiet. Nunc ut sem vitae risus tristique posuere.

Teknikk:

Technical equipment:

  • Stor TV med tilkobling via HDMi-kabel,
  • Overgang fra HDMi-kabel til andre innganger,
  • Lyd- og bildeplanke fra Polykom med mikrofon og kamera,
  • Skjøteledninger til strøm til PC.

  • Large TV with connection via HDMI cable,
  • Adapter from HDMI cable to other inputs,
  • Sound and picture bar from Polycom with microphoneand camera,
  • Extension cords for PC power.

Pil for å åpne informasjonsboks

Fasiliteter

Facilities

  • Flippover med papir og tusjer,
  • Dagslys fra vinduer ut mot bakgård,
  • Toaletter nærliggende,
  • Heis fra hovedinngang,
  • Whiteboard på forespørsel.
  • Flipchart with paper and markers,
  • Daylight from large windows towards the back yeard,
  • Toilets nearby,
  • Lift from the main entrance,
  • Whiteboard upon request.

Pil for å åpne informasjonsboks

Booking

Booking

Møterommet kan leies per dag, eller per time mellom 08:00 og 22:00 hver dag, hele uken. Det er halv pris på romleie etter klokken 17:00.

Det er mulig å få servering på møterommet ved å booke en av våre møtepakker der romleie, mat og drikke er inkludert.

Du kan booke møterommet direkte i vår online booking via denne linken.

Du kan også sende oss en forespørsel på booking gjennom forespørselskjema via denne linken.

Om du ønsker kan du også ta kontakt med oss for tilgjengelighet og priser på booking@sentralen.no, eller ved å ringe oss på 22 47 25 00.

The meeting room can be rented per day, or per hour between 08:00 and 22:00 every day, all week. There is half price on room rental after 17:00.

It's possible to have catering in the meeting room by booking one of our meeting packages that include room rental, food, and beverages.

You can book the meeting room directly in our online booking via this link.

You can also send us a requestfor booking through the request form via this link.

If you wish, you can also contact us for availability and prices at booking@sentralen.no, or by calling us at 22 47 25 00.

Pil for å åpne informasjonsboks

Tilgjengelige pakkepriser

Vi tilbyr forskjellige møtepakker der romleie, servering og opprydning er inkludert i prisen. Du betaler per person som dltar påmøtet. I tillegg til møtepakken kan vi legge til ytterligere servering om du ønsker dette.

Minsteantall for pakkepriser i dette rommet: 5 personer

Pil for å åpne informasjonsboks

Møtepakke 1

  • Romleie,
  • Kaffe, te og vann gjennom dagen.
Pil for å åpne informasjonsboks

Møtepakke 2

  • Romleie,
  • Kaffe, te og vann gjennom dagen,
  • fruktfat,
  • croissanter.
Pil for å åpne informasjonsboks

Møtepakke 3

  • Romleie,
  • Kaffe, te og vann gjennom dagen,
  • Fruktfat, og croissanter,
  • Lunsj: focaccia, kyllingsalat eller surdeigspizza, og bakst.
Pil for å åpne informasjonsboks

Møtepakke 4

  • Kaffe, te og vann gjennom dagen,
  • Fruktfat og croissanter.,
  • Lunsj på HITCHHIKER (beregn en time), og bakst.

Tilgjengelig tirsdag til fredag.

Pil for å åpne informasjonsboks

Halvdagsmøte

  • Kaffe, te og vann,
  • hummus & grønnsaker,
  • bakst,
  • og brus.
Pil for å åpne informasjonsboks

Ofte stilte spørsmål

Har du noen spørsmål du ønsker svar på?

Se gjerne våre Ofte stilte spørsmål på denne siden.

Finner du ikke svar på det du lurer på, kan du kontakte oss på booking@sentralen.no eller telefonnummer 22 47 25 00.

Norsk
English

Møterom 201 - 205 ligger i andre etasje, og har vinduer ut mot Øvre Slottsgate eller Tollbugata.

Møterommene i denne etasjen har eksponerte teglsteinsvegger, romslig sittebenk i vinduet, mørkbeiset trepanel på veggene og glassvegg ut mot foajeen.

I rommene henger fotografier av instrumentsamlingen til Dextra Musica, tatt av fotografen Tom Sandberg. Lyskuplene er spesiallaget av Magnor Glassverk for Sentralen.

Møtedeltakerne har kort avstand til restauranten Hitchhiker, kafeen og Vinterhagen.

Rommene har industrivegg av glass ut mot foajeen. Det er mulig å trekke gardin foran denne.

Meeting Rooms 201 - 205 are located on the second floor and have windows facing Øvre Slottsgate or Tollbugata.

The meeting rooms on this floor feature exposed brick walls, a spacious window seat, dark-stained wood paneling on the walls, and a glass wall facing the foyer.

In the rooms, there are photographs of the instrument collection of Dextra Musica, taken by photographer Tom Sandberg. The lamps are custom-made by Magnor Glassverk for Sentralen.

Meeting participants are a short distance from the Hitchhiker restaurant, the café, and Vinterhagen.

The rooms have an industrial glass wall facing the foyer. It is possible to draw a curtain in front of this.

Pil for å åpne informasjonsboks

Størrelse og kapasitet

Size and capacity

Størrelse:

Size:

17

m2

sqm

Kapasitet:

Capacity:

7 – 9 styrerom

7 - 9 board room setup

Pil for å åpne informasjonsboks

Passer til

Suitable for

Passer til:

Suitable for:

Møter, workshoper, kurs, intervjuer, leseprøver.

Meetings, workshops, classes, interviews, reading tests.

Pil for å åpne informasjonsboks

Servering

Catering

Servering:

Catering:

  • Pakkepriser som inkluderer mat og drikke for heldagsmøter og halvdagsmøter,
  • Kjøp mat og drikke fra kafeen og ta med på møterommet,
  • Kjøp pizza i kafeen og ta med opp på møterommet.
  • Package prices that include food and beverages for full-day and half-day meetings,
  • Purchase food and drinks from the cafe and take them to the meeting room,
  • Buy pizza in the cafe and take it up to the meeting room.
Pil for å åpne informasjonsboks

Adkomst

Access

Adkomst:

Access:

Publikumsinngang i Øvre Slottsgate 3, via heis eller trapp i Vinterhagen til andre etasje.

Public entrance in Øvre Slottsgate 3, via lift or stairs in Vinterhagen to the second floor.

Pil for å åpne informasjonsboks

Teknikk

Technical Equipment

COVID-kapasitet:

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae erat. Aenean faucibus nibh et justo cursus id rutrum lorem imperdiet. Nunc ut sem vitae risus tristique posuere.

Teknikk:

Technical equipment:

  • Stor TV med tilkobling via HDMi-kabel,
  • Overgang fra HDMi-kabel til andre innganger,
  • Lyd- og bildeplanke fra Polykom med mikrofon og kamera,
  • Skjøteledninger til strøm til PC.
  • Large TV with connection via HDMI cable,
  • Adapter from HDMI cable to other inputs,
  • Sound and picture bar from Polycom with microphone and camera,
  • Extension cords for PC power.
Pil for å åpne informasjonsboks

Fasiliteter

Facilities

  • Flippover med papir og tusjer,
  • Dagslys fra store vinduer,
  • Vindusbenk,
  • Toaletter nærliggende,
  • Heis fra hovedinngang,
  • Whiteboard på forespørsel,

  • Flipchart with paper and markers,
  • Daylight from large windows,
  • Upholstered window seats,
  • Toilets nearby,
  • Lift from the main entrance,
  • Whiteboard upon request.

Pil for å åpne informasjonsboks

Booking

Booking

Møterommet kan leies per dag, eller per time mellom 08:00 og 22:00 hver dag, hele uken. Det er halv pris på romleie etter klokken 17:00.

Det er mulig å få servering på møterommet ved å booke en av våre møtepakker der romleie, mat og drikke er inkludert.

Du kan booke møterommet direkte i vår online booking via denne linken.

Du kan også sende oss en forespørsel på booking gjennom forespørselskjema via denne linken.

Om du ønsker kan du også ta kontakt med oss for tilgjengelighet og priser på booking@sentralen.no, eller ved å ringe oss på 22 47 25 00.

The meeting room can be rented per day, or per hour between 08:00 and 22:00 every day, all week. There is half price on room rental after 17:00.

It's possible to have catering in the meeting room by booking one of our meeting packages that include room rental, food, and beverages.

You can book the meeting room directly in our online booking via this link.

You can also send us a requestfor booking through the request form via this link.

If you wish, you can also contact us for availability and prices at booking@sentralen.no, or by calling us at 22 47 25 00.

Pil for å åpne informasjonsboks

Tilgjengelige pakkepriser

Vi tilbyr forskjellige møtepakker der romleie, servering og opprydning er inkludert i prisen. Du betaler per person som dltar påmøtet. I tillegg til møtepakken kan vi legge til ytterligere servering om du ønsker dette.

Minsteantall for pakkepriser i dette rommet: 5 personer

Pil for å åpne informasjonsboks

Møtepakke 1

  • Romleie,
  • Kaffe, te og vann gjennom dagen.
Pil for å åpne informasjonsboks

Møtepakke 2

  • Romleie,
  • Kaffe, te og vann gjennom dagen,
  • fruktfat,
  • croissanter.
Pil for å åpne informasjonsboks

Møtepakke 3

  • Romleie,
  • Kaffe, te og vann gjennom dagen,
  • Fruktfat, og croissanter,
  • Lunsj: focaccia, kyllingsalat eller surdeigspizza, og bakst.
Pil for å åpne informasjonsboks

Møtepakke 4

  • Kaffe, te og vann gjennom dagen,
  • Fruktfat og croissanter.,
  • Lunsj på HITCHHIKER (beregn en time), og bakst.

Tilgjengelig tirsdag til fredag.

Pil for å åpne informasjonsboks

Halvdagsmøte

  • Kaffe, te og vann,
  • hummus & grønnsaker,
  • bakst,
  • og brus.
Pil for å åpne informasjonsboks

Ofte stilte spørsmål

Har du noen spørsmål du ønsker svar på?

Se gjerne våre Ofte stilte spørsmål på denne siden.

Finner du ikke svar på det du lurer på, kan du kontakte oss på booking@sentralen.no eller telefonnummer 22 47 25 00.