Informasjon om møterom

Møterommene er tilgjengelig for leie fra klokken 08:00 - 22:00 hver dag, hele uken og helgen. Du kan leie møterom per time eller per dag.

Møterom på Sentralen
Du har tilgang til møterommet i tidsrommet det er booket. Om du trenger ytterligere tid før/etter møtet til klargjøring/opprydning, gi oss gjerne beskjed på booking@sentralen.no slik at vi kan utvide bookingen din. Vi gjør oppmerksom på at det ikke er kaffemaskin eller vanndispenser på rommene, og at du ikke har tilgang på kjøkken eller lignende når du booker møterom. Kjøkkenet i foajeen i 2. etasje er ikke et selvbetjent kjøkken. Dette disponeres kun av ansatte på Sentralen, og er ikke tilgjengelig for publikum.


Selvbetjente og ubemannede møterom
Vi gjør oppmerksom på at alle våre møterom er selvbetjente og ubemannede om du ikke velger en av våre møtepakker. Du står da selv ansvarlig for klargjøring og opprydning av møterommet innen leietiden er over. Møterommet skal forlates med standard bordoppsett, og med alt utstyr i behold.

Ekstern catering
Det er ikke tillatt med catering fra eksterne selskaper i våre møterom og saler, eller medbrakt mat. Møterommene er en del av skjenkesonen på huset, det er derfor ikke tillatt med medbrakt alkohol.

Servering
Ønsker du servering på rommet? Du kan velge mellom ulike møtepakker når du booker møtet ditt. Ta kontakt med booking@sentralen.no dersom du ønsker servering på ditt møte.

Ved ankomst på Sentralen
Henvend deg i resepsjonen ved inngangen i Øvre Slottsgate 3. Vi vil registrere din ankomst, og fortelle deg hvor du skal gå for å finne møterommet. Døren til møterommet blir låst opp fra resepsjonen. Generelt er alle dører på Sentralen låst. Resepsjonen er åpen kl. 08:00 – 16:00. Utenom åpningstider vil du finne en lapp i resepsjonen, med telefonnummeret til husansvarlig på tlf. 41 41 79 30, som du ringer for å få låst opp døren til møterommet.

Standard bordoppsett
Alle møterommene har styreromsoppsett: langbord med stoler rundt. Ommøblerer du på egen hånd, må møblene settes opp til standard bordoppsett innen møteslutt.

Flipover
En flipover med tusjer er standard på alle møterom. Ønsker dere et whiteboard, vennligst gi beskjed om dette.  

Trådløst internett
Det er gratis, trådløst internett over hele bygningen.

Wifi: Sentralen Guest
Passord: Sentralen2019 

Skjerm og teknisk utstyr
Alle møterom er utstyrt med 60” TV-skjerm med tilkobling til PC/Mac via HDMI-kabel. I møterom 201-205 og 301-304 finnes det høykvalitets videokonferanseutstyr med lyd- og bildeplanke. NB: Om du/dere trenger overgang fra HDMI, må dette medbringes på egen hånd. Vi har ikke trådløs klikker/presenter til presentasjoner i PowerPoint. 

Kontorrekvisita
Du finner notatpapir, penner og blyanter på møterommene. Det du trenger utover dette må medbringes selv.

Å henge opp på veggene
Om dere ønsker å henge opp noe på veggene, må dere bruke maskeringstape. Dette må dere ta med selv. Det er ikke tillatt å henge opp installasjoner, klistre annen tape eller lignende på vegger eller gulv, male eller snekre i lokalene uten avtale. Hvis dette likevel gjøres og medfører skader på bygget, vil utbedring av skadene faktureres leietaker.

Er du usikker på hva du har lov å henge opp? Ta kontakt med møteromsvert, så hjelper vi deg. 

Bookingavdelingen på Sentralen
Bookingavdelingen på Sentralen er åpen fra kl 08:00 – 16:00 på hverdager.

For bookingforespørsler, send en e-post til booking@sentralen.no eller ring tlf. 22 47 25 00. Henvendelser på både e-post og telefon vil bli besvart på ukedager mellom kl. 08:00 – 16:00.  

Overblikk over våre møterom

Bankboksen

20 styrerom

Produksjonsrom 2

10 personer

202

14 personer

301-304

10 - 12 personer

201 og 203-206

7–9 personer