Pakkepriser

Pakkeprisene inkluderer det du trenger for et vellykket arrangement på Sentralen.

Arrangements­pakker

Våre arrangementspakker passer til frokostmøter, konferanser, seminarer, middager og andre lignende arrangementer. Vi har satt sammen pakkepriser for arrangementer som finner sted både dag, kveld og hele dagen.

Pakkene inkluderer lokalleie, opprigg av møbler og andre behov i salen, projektor, lerret og to mikrofoner - og servering tilpasset tiden på dagen, og lengden på arrangementet.

I noen av pakkene er bemanning, ekstra teknisk utstyr, teknisk bemanning, garderobe og bemannet bar inkludert.

Frokostpakken

Pris per person:

352,- eks mva / 430,- inkl. mva.

Minsteantall for denne pakken:

  • Marmorsalen: 140 personer
  • Restauranten: 50 personer
  • Forstanderskapssalen: 60 personer
  • Kronesalen: 40 personer
  • Hvelvet: 35 personer
  • Gymsalen: 35 personer
  • Produksjonsrom 1: 30 personer
  • Studio A: 30 personer

Denne pakken inkluderer:

  • leie av lokalet
  • tilgang til lokalet fra 08:00 til 11:00 (10:00 i restauranten)
  • at vi rigger og møblerer lokalet i oppsettet som dere ønsker
  • at dere kan bruke projektoren og lerretet
  • to mikrofoner - trådløse eller bøylemikrofoner
  • at dere kan koble en PC eller en telefon til høyttalerne

Servering som er inkludert:

  • kaffe, te og vann
  • croissanter med ost og skinke
  • oppskåret frukt

Kan legges til for en ekstra kostnad:

Om dere ønsker kan dere bestille mer servering fra arrangementsmenyen, og drikkemenyen.

Dere kan også leie ekstra teknisk utstyr, lyd- og lysteknikere, AV-tekniker og streaming-tekniker.

Vi kan strømme eller gjøre opptak av frokostmøtet deres.

Julebord- og nyttårsbordspakke

Pris per person:

1285,- ( 15. desember - 18. januar: 1028,-)

Minsteantall for denne pakken:

  • Marmorsalen: 120 personer
  • Forstanderskapssalen: 60 personer
  • Kronesalen: 40 personer
  • Hvelvet: 35 personer
  • Studio A: 30 personer

Denne pakken inkluderer:

  • leie av lokalet
  • at dere kan bruke projektoren og lerretet
  • at dere har tilgang på to mikrofoner
  • at dere kan koble en PC eller mobiltelefon til høytalerne for å spille av musikk
  • tilgang på lokalet fra 18:00 - 23:00
  • at vi rigger lokalet med bord og stoler i oppsettet dere ønsker
  • at vi dekker opp med glass, servise og bestikk
  • at vi bemanner baren

Servering som er inkludert:

I denne pakken kan dere velge mellom tre ulike tre-retters middager, eller vår tapasbuffet, til middag.

Dere velger en felles meny for alle.

Alle menyene har vegetariske og veganske alternativer, og kjøkkenet kan ta hensyn til allergier.

Når dere velger middag, får dere også drikkeforslag.

Drikke er ikke inkludert.

Kan legges til for en ekstra kostnad:

Vi kan også levere mer servering fra arrangementsmenyen og drikkemenyen.

Dere kan også leie ekstra teknisk utstyr, lyd- og lysteknikere, AV-tekniker og streaming-tekniker.

Dagpakken

Pris per person:

752,- eks mva / 940,- ink mva

Minsteantall for denne pakken:

  • Forstanderskapssalen: 60 personer
  • Kronesalen: 40 personer
  • Hvelvet: 35 personer
  • Gymsalen: 35 personer
  • Produksjonsrom 1: 30 personer
  • Studio A: 30 personer

Denne pakken inkluderer:

  • leie av lokalet
  • tilgang til lokalet fra 08:00 til 16:00
  • at vi rigger og møblerer lokalet i oppsettet som dere ønsker
  • at dere kan bruke projektoren og lerretet
  • to mikrofoner - trådløse eller bøylemikrofoner
  • at dere kan koble en PC eller en telefon til høyttalerne

Servering som er inkludert:

  • kaffe, te og vann hele dagen
  • oppskåret frukt og mini-croissanter når arrangementet starter
  • foccacciaer med forskjellig pålegg til lunsj
  • bakst etter lunsj

Dere kan få vegetariske og veganske alternativer, og kjøkkenet kan ta hensyn til allergier.

Alle forsyner seg selv fra serveringsbordene, og nyter maten stående inne i lokalet.

Kan legges til for en ekstra kostnad:

Om dere ønsker kan dere endre lunsjen til en av dissealternativene, for en ekstra kostnad per person:

  • Dagens varme gryterett: + 75,- ink mva
  • Tapasbuffet: +365,- ink mva
  • Pizzabuffet: +249,- ink mva (maks 80 personer)

Vi kan også levere mer servering fra arrangementsmenyen og drikkemenyen.

Dere kan også leie ekstra teknisk utstyr, lyd- og lysteknikere, AV-tekniker og streaming-tekniker.

Vi kan strømme eller gjøre opptak av arrangementet.

Dagpakken i Mamorsalen

Pris per person:

1320,- inkl. mva.

Minsteantall for denne pakken:

140 personer

Denne pakken inkluderer:

  • leie av lokalet
  • tilgang til lokalet fra 08:00 til 16:00
  • at vi rigger og møblerer lokalet i oppsettet som dere ønsker
  • leie av teknisk utstyr, både lydteknikk og lysteknikk
  • lydtekniker og lystekniker i opptil 8 timer
  • at dere kan bruke projektoren og lerretet
  • at vi bemanner garderoben
  • annen bemanning som dere trenger til arrangementet, for eksempel vertskap

Servering som er inkludert:

  • kaffe, te og vann hele dagen
  • oppskåret frukt og mini-croissanter når arrangementet starter
  • focacciaer med forskjellig pålegg til lunsj
  • bakst etter lunsj

Dere kan få vegetariske og veganske alternativer, og kjøkkenet kan ta hensyn til allergier.

Alle forsyner seg selv fra serveringsbordene, og nyter maten stående inne i lokalet.

Kan legges til for en ekstra kostnad:

Om dere ønsker kan dere endre lunsjen til en av disse alternativene, for en ekstra kostnad per person:

  • Dagens varme gryterett: + 75,- ink mva
  • Tapasbuffet: +365,- ink mva

Vi kan også levere mer servering fra arrangementsmenyen og drikkemenyen.

Dere kan også leie ekstra teknisk utstyr, lyd- og lysteknikere, AV-tekniker og streaming-tekniker.

Vi kan strømme eller gjøre opptak av arrangementet.

Dag- og kveldspakken

Pris per person:

1820,- inkl. mva.

Minsteantall for denne pakken:

  • Forstanderskapssalen: 60 personer
  • Kronesalen: 40 personer
  • Hvelvet: 35 personer
  • Gymsalen: 35 personer
  • Produksjonsrom 1: 30 personer
  • Studio A: 30 personer

Denne pakken inkluderer:

  • leie av lokale
  • tilgang til lokalet fra 08:00 - 23:00
  • at vi rigger og møblerer lokalet i oppsettet som dere ønsker på dagen
  • at vi rigger om og møblerer lokalet til middag
  • at vi dekker på bordene til middag
  • at dere kan bruke projektoren og lerretet
  • to mikrofoner - trådløse eller bøylemikrofoner
  • at dere kan koble en PC ellre telefon til høyttalerne
  • at vi bemanner baren

Servering som er inkludert:

  • kaffe, te og vann på dagtid
  • oppskåret frukt og mini-croissanter når arrangementet begynner
  • focaccia med forskjellig pålegg til lunsj
  • bakst servert etter lunsj
  • middag

Under serveringen på dagen og til lunsj forsyner alle seg selv fra serveringsbordene, og nyter maten stående inne i lokalet.

I denne pakken kan dere velge mellom tre ulike tre-retters middager, eller vår tapasbuffet, til middag.

Dere velger en felles meny for alle.

Middagen serveres ved bordene, med mindre dere ønsker tapasbuffet til middag.

Alle menyene har vegetariske og veganske alternativer, og kjøkkenet kan ta hensyn til allergier.

Når dere velger middag, får dere også drikkeforslag.

Drikke er ikke inkludert.

Kan legges til for en ekstra kostnad:

Om dere ønsker kan dere endre lunsjen til en av dissealternativene, for en ekstra kostnad per person:

  • Dagens varme gryterett: + 75,- ink mva
  • Tapasbuffet: +365,- ink mva
  • Pizzabuffet: +249,- ink mva (maks 80 personer)

Vi kan også levere mer servering fra arrangementsmenyen og drikkemenyen.

Dere kan også leie ekstra teknisk utstyr, lyd- og lysteknikere, AV-tekniker og streaming-tekniker.

Vi kan strømme eller gjøre opptak av arrangementet.

Dag- og kveldspakken i Marmorsalen

Pris per person:

2032 eks mva / 2540,- ink mva

Minsteantall for denne pakken:

120 personer

Denne pakken inkluderer:

  • leie av lokalet
  • tilgang til lokalet fra 08:00 til 02:00
  • at vi rigger og møblerer lokalet i oppsettet som dere ønsker på dagen
  • at vi rigger om og møblerer lokalet til middag
  • at vi dekker på bordene til middag
  • leie av teknisk utstyr, både lydteknikk og lysteknikk
  • lydtekniker og lystekniker i opptil 14 timer
  • at dere kan bruke projektoren og lerretet
  • at vi bemanner garderoben i åtte timer
  • at baren er åpen
  • annen bemanning som dere trenger til arrangementet, for eksempel vertskap

Servering som er inkludert:

  • kaffe, te og vann på dagtid
  • oppskåret frukt og mini-croissanter når arrangementet starter
  • focaccia med forskjellig pålegg til lunsj
  • bakst etter lunsj
  • middag

Under serveringen på dagen og til lunsj forsyner alle seg selv fra serveringsbordene, og nyter maten stående inne i lokalet.

I denne pakken kan dere velge mellom tre ulike tre-retters middager, eller vår tapasbuffet, til middag.

Dere velger en felles meny for alle.

Middagen serveres ved bordene, med mindre dere ønsker tapasbuffet til middag.

Alle menyene har vegetariske og veganske alternativer, og kjøkkenet kan ta hensyn til allergier.

Når dere velger middag, får dere også drikkeforslag.

Drikke er ikke inkludert.

Kan legges til for en ekstra kostnad:

Om dere ønsker kan dere endre lunsjen til en av disse alternativene, for en ekstra kostnad per person:

  • Dagens varme gryterett: + 75,- ink mva
  • Tapasbuffet: +365,- ink mva

Vi kan også levere mer servering fra arrangementsmenyen og drikkemenyen.

Dere kan også leie  AV-tekniker og streaming-tekniker.

Vi kan strømme eller gjøre opptak av arrangementet deres.

Middagspakken

Pris per person:

1060,- eks mva / 1325,- ink mva

Minsteantall for denne pakken:

  • Forstanderskapssalen: 60 personer
  • Kronesalen: 40 personer
  • Hvelvet: 35 personer
  • Studio A: 30 personer

Denne pakken inkluderer:

  • leie av lokalet tilgang til lokalet fra 18:00 til 23:00
  • at vi rigger og møblerer lokalet i oppsettet som dere ønsker
  • at vi dekker på bordene til middag
  • at dere kan bruke projektoren og lerretet
  • to mikrofoner - trådløse eller bøylemikrofoner
  • at dere kan koble en PC eller en telefon til høyttalerne
  • at baren er åpen

Servering som er inkludert:

I denne pakken kan dere velge mellom tre ulike tre-retters middager, eller vår tapasbuffet, til middag.

Dere velger en felles meny for alle.

Alle menyene har vegetariske og veganske alternativer, og kjøkkenet kan ta hensyn til allergier.

Når dere velger middag, får dere også drikkeforslag.

Drikke er ikke inkludert.

Kan legges til for en ekstra kostnad:

Om dere ønsker kan dere bestille mer servering fra arrangementsmenyen, og drikkemenyen.

Dere kan også leie ekstra teknisk utstyr, lyd- oglysteknikere, AV-tekniker og streaming-tekniker.

Vi kan strømme eller gjøre opptak av arrangementet.

Middagspakken i Marmorsalen

Pris per person:

1380,- eks mva / 1725 ink mva

Minsteantall for denne pakken:

140 personer

Denne pakken inkluderer:

  • leie av lokalet
  • tilgang til lokalet fra 18:00 til 02:00
  • at vi rigger og møblerer lokalet i oppsettet som dere ønsker
  • leie av teknisk utstyr, både lydteknikk og lysteknikk
  • lydtekniker og lystekniker i opptil 8 timer
  • at vi dekker på bordene til middag
  • at dere kan bruke projektoren og lerretet
  • at vi bemanner garderoben i 8 timer
  • at baren er åpen
  • annen bemanning som dere trenger til arrangementet, for eksempel vertskap, i 8 timer

Servering som er inkludert:

I denne pakken kan dere velge mellom tre ulike tre-retters middager, eller vår tapasbuffet, til middag.

Dere velger en felles meny for alle.

Alle menyene har vegetariske og veganske alternativer, og kjøkkenet kan ta hensyn til allergier.

Når dere velger middag, får dere også drikkeforslag.

Drikke er ikke inkludert.

Kan legges til for en ekstra kostnad:

Om dere ønsker kan dere bestille mer servering fra arrangementsmenyen, og drikkemenyen.

Dere kan også leie AV-tekniker og streaming-tekniker.

Vi kan strømme eller gjøre opptak av arrangementet deres.

Bryllups­pakker

Våre to bryllupspakker gjør planleggingen av ditt drømmebryllup på Sentralen, så enkelt som mulig.

Pakkene inkluderer blant annet lokalleie, planleggingsmøte, middag, oppdekking, bemannet bar, serveringspersonale, oppdekking av kakebord til medbrakte kaker, gaveoppbevaring til dagen etter og prjektor, lerret og to mikrofoner.

Det er mulig å legge til ekstra servering, leie av teknisk utsyr som DJ-bord og annet.

Bryllupspakken

Minsteantall for denne pakken:

  • Marmorsalen: 120 personer
  • Forstanderskapssalen: 60 personer
  • Kronesalen: 50 personer
  • Hvelvet: 35 personer

Denne pakken inkluderer:

  • en befaring i lokalet med en av våre produsenter, og et planleggingsmøte
  • leie av lokalet
  • tilgang til lokalet fra 08:00 - 02.00
  • at vi rigger og møblerer lokalet med runde bord eller langbord
  • at vi dekker borden med hvite duker, servietter, servise og stearinlys
  • at vi dekker et bord til medbrakte kaker (kakene kan leveres dagen før, eller samme dag og blir satt i kjøleskapet)
  • at vi oppdaterer gavene til dagen etter bryllupet
  • at dere kan bruke projektor og lerretet
  • to mikrofoner
  • at dere kan koble en PC eller telefon til høyttalerne for å spille av musikk
  • at vi bemanner baren
  • servitører og hovmester til middagen
  • middag
  • at vi rigger om til dansgulv etter middagen
  • rydding og vasking av lokalet

Servering som er inkludert:

I denne pakken kan dere velge mellom tre ulike tre-rettersmiddager, eller vår tapasbuffet.

Dere velger en felles meny for alle.

Alle menyene har vegetariske og veganske alternativer, ogkjøkkenet kan ta hensyn til allergier.

Når dere velger middag, får dere også drikkeforslag.

Drikke er ikke inkludert.

Kan legges til for en ekstra kostnad:

  • velkomstdrink til gjestene
  • at dere kan prøvesmake middagen (for 2 personer)
  • tre kanapeer per person når gjestene kommer
  • nattmat
  • kaffe og avec

Om dere ønsker kan dere bestille mer servering fra arrangementsmenyen, og drikkemenyen.

Dere kan også leie ekstra teknisk utstyr som DJ-utstyr, og lyd- og lysteknikere.

Den eksklusive bryllupspakken

Minsteantall for denne pakken:

  • Marmorsalen: 120 personer
  • Forstanderskapssalen: 60 personer
  • Kronesalen: 50 personer
  • Hvelvet: 35 personer

Denne pakken inkluderer:

  • en befaring i lokalet med en av våre produsenter, og et planleggingsmøte
  • leie av lokalet
  • tilgang til lokalet fra 08:00 - 02.00
  • at vi rigger og møblerer lokalet med runde bord eller langbord
  • at vi dekker borden med hvite duker, servietter, servise og stearinlys
  • at vi dekker et bord til medbrakte kaker (kakene kan leveres dagen før, eller samme dag og blir satt i kjøleskapet)
  • at vi oppbevarer gavene til dagen etter bryllupet
  • tre kanapeer per person når gjestene ankommer
  • at dere kan bruke projektor og lerretet
  • to mikrofoner
  • at dere kan koble en PC eller telefon til høyttalerne for å spille av musikk
  • at vi bemanner baren
  • servitører og hovmester til middagen
  • fire-retters middag eller tapas
  • nattmat
  • at vi rigger om til dansgulv etter middagen
  • rydding og vasking av lokalet

Servering som er inkludert:

I denne pakken kan dere velge mellom tre ulike fire-rettersmiddager, eller vår tapasbuffet.

Dere velger en felles meny for alle.

Alle menyene har vegetariske og veganske alternativer, og kjøkkenet kan ta hensyn til allergier.

Når dere velger middag, får dere også drikkeforslag.

Kan legges til for en ekstra kostnad:

  • velkomstdrink til gjestene
  • at dere kan prøvesmake middagen (for 2 personer)
  • nattmat
  • kaffe og avec

Om dere ønsker kan dere bestille mer servering fra arrangementsmenyen, og drikkemenyen.

Dere kan også leie ekstra teknisk utstyr som DJ-utstyr, og lyd- og lysteknikere.

Møteroms­pakker

Våre 15 møterom kan leies som en del av en møtepakke på hverdager.

Møtepakkene inkluderer møteromsromleie, servering og opprydning. Alle møterommene dekker de tekniske behovene for møter, med stor skjerm med enkel tilkobling, og mikrofon og kamera til digitale møter.

Møtepakkene passer til møter på 5 - 20 personer.

De ulike pakkene inkluderer alternativer som kun kaffe, te og vann til mer omfattende alternativer som også inkluderer lunsj og snacks.

Vi har også møtepakker for halvdagsmøter, med eller uten lunsj.

Møtepakke 1 - Kaffe og te

Minsteantall for denne pakken:

5 personer

Denne pakken inkluderer:

Servering som er inkludert:

  • kaffe, te og vann med påfyll gjennom dagen

Romleien kommer i tillegg.

Kan legges til for en ekstra kostnad:

Møtepakke 2 - Kaffe, te, bakst og frukt

Minsteantall for denne pakken:

5 personer

Denne pakken inkluderer:

Servering som er inkludert:

  • kaffe, te og vann med påfyll gjennom dagen
  • en servering med fruktfat og mini-croissanter fra møtestart

Romleien kommer i tillegg.

Kan legges til for en ekstra kostnad:

Møtepakke 3 - Kaffe, te, bakst, frukt og lunsj

Minsteantall for denne pakken:

5 personer

Denne pakken inkluderer:

Servering som er inkludert:

  • kaffe, te og vann med påfyll gjennom dagen
  • en servering med fruktfat og mini-croissanter fra møtestart
  • wraps, focaccia, sesongens salat, eller surdeigspizza til lunsj
  • bakst etterlunsj

Romleien kommer i tillegg.

Kan legges til for en ekstra kostnad:

Møtepakke 4 - Kaffe, te, bakst, frukt og lunsj i restaurant Hitchhiker

Minsteantall for denne pakken:

5 personer

Denne pakken inkluderer:

Servering som er inkludert:

  • kaffe, te og vann med påfyll gjennom dagen
  • en servering med fruktfat og mini-croissanter fra møtestart
  • dagens varme lunsj i restauranten, Hitchhiker (beregn en time)
  • bakst etter lunsj

Denne pakken er tilgjengelig tirsdag til fredag (restauranten er stengt mandager).

Romleien kommer i tillegg.

Kan legges til for en ekstra kostnad:

Streaming- og podcast­pakker

Våre streaming- og podcastpakker gjør det enkelt å streame eller ta opptak av arrangementer, og å spille inn podcast.

Streamingpakkene inneholder det du trenger for å streame eller gjøre opptak av et arrangement som en enkel konferanse, en panelsamtale eller små forestillinger.

Med vår gjør-det-selv-podcastinnspillingskoffert kan du enkelte spille inn en podcast på egenhånd.

Streaming

Minsteantall for denne pakken:

Denne pakken inkluderer:

Streamingpakken inkluderer alt du trenger for å streame eller gjøre opptak av et arrangement, som panelsamtaler, enkle konferanser eller små forestillinger.

Streamingteknikeren setter opp to Panasonic AQ-CX10 4k kameraer kameraer som vil stå i faste posisjoner.

Lydteknikeren sørger for at det er høy kvalitet på lyden til streamingen.

Lystekniker sørger for riktig belysning.

Inkluderer:

  • opprigg av alt nødvendig teknisk utstyr
  • streamingtekniker
  • lydtekniker
  • lystekniker
  • inntil 5 timer streaming på ønsket plattform (for eksempel Facebook, YouTube, Vimeo, nettside) og/eller opptak
  • romleie kommer i tillegg til pakkeprisen

Servering som er inkludert:

Kan legges til for en ekstra kostnad:

Streaming i Marmorsalen

Minsteantall for denne pakken:

Denne pakken inkluderer:

Streamingpakken inkluderer alt du trenger for å streame eller gjøre opptak av et arrangement, som panelsamtaler, enkle konferanser eller små forestillinger.

Streamingteknikeren setter opp to Panasonic AQ-CX10 4k kameraer kameraer som vil stå i faste posisjoner.

Lydteknikeren sørger for at det er høy kvalitet på lyden til streamingen.

Lystekniker sørger for riktig belysning.

Inkluderer:

  • opprigg av alt nødvendig teknisk utstyr
  • streamingtekniker
  • lydtekniker
  • lystekniker
  • inntil 5 timer streaming på ønsket plattform (for eksempel Facebook, YouTube, Vimeo, nettside) og/eller opptak
  • romleie kommer i tillegg til pakkeprisen

Servering som er inkludert:

Kan legges til for en ekstra kostnad:

Kick-off-pakker

Vi har satt sammen fire ulike kickoff-pakker, med varierte temaer og profesjonelle prosessledere.

Pakkene inkluderer er lokaler, foredragsholdere og servering.

11:00-16:00
10.08.2025
10.08.2025
Kafeteria
17:00-22:00
01.08.2025
01.08.2025
Restaurant Hitchhiker
Stengt på grunn av været
16.07.2025
16.07.2025
Takterrassen