Pakkeprisene inkluderer det du trenger for et vellykket arrangement på Sentralen.
Vi har satt sammen flere praktiske pakkepriser som gjør det enda lettere å leie lokaler på Sentralen.
Pakkeprisene er oppgitt i pris per person, og inkluderer alt du trenger for ditt arrangement, slik at du slipper å tenke på alle detaljene. Velger du en pakkepris får du de nødvendige tjenestene og fasilitetene tilpasset ditt arrangement, din booking eller ditt møte.
Det er mulig å legge til tilleggstjenester for en ekstra kostnad.
Arrangementspakker
Våre arrangementspakker passer til frokostmøter, konferanser, seminarer, middager og andre lignende arrangementer. Vi har satt sammen pakkepriser for arrangementer som finner sted både dag, kveld og hele dagen.
Pakkene inkluderer lokalleie, opprigg av møbler og andre behov i salen, projektor, lerret og to mikrofoner - og servering tilpasset tiden på dagen, og lengden på arrangementet.
I noen av pakkene er bemanning, ekstra teknisk utstyr, teknisk bemanning, garderobe og bemannet bar inkludert.
Bryllupspakker
Våre to bryllupspakker gjør planleggingen av ditt drømmebryllup på Sentralen, så enkelt som mulig.
Pakkene inkluderer blant annet lokalleie, planleggingsmøte, middag, oppdekking, bemannet bar, serveringspersonale, oppdekking av kakebord til medbrakte kaker, gaveoppbevaring til dagen etter og prjektor, lerret og to mikrofoner.
Det er mulig å legge til ekstra servering, leie av teknisk utsyr som DJ-bord og annet.
Møtepakker
Våre 15 møterom kan leies som en del av en møtepakke på hverdager.
Møtepakkene inkluderer møteromsromleie, servering og opprydning. Alle møterommene dekker de tekniske behovene for møter, med stor skjerm med enkel tilkobling, og mikrofon og kamera til digitale møter.
Møtepakkene passer til møter på 5 - 20 personer.
De ulike pakkene inkluderer alternativer som kun kaffe, te og vann til mer omfattende alternativer som også inkluderer lunsj og snacks.
Vi har også møtepakker for halvdagsmøter, med eller uten lunsj.
Streaming- og podcastpakker
Våre streaming- og podcastpakker gjør det enkelt å streame eller ta opptak av arrangementer, og å spille inn podcast.
Streamingpakkene inneholder det du trenger for å streame eller gjøre opptak av et arrangement som en enkel konferanse, en panelsamtale eller små forestillinger.
Med vår gjør-det-selv-podcastinnspillingskoffert kan du enkelte spille inn en podcast på egenhånd.
Kick-off-pakker
Vi har satt sammen fire ulike kickoff-pakker, med varierte temaer og profesjonelle prosessledere.
Pakkene inkluderer er lokaler, foredragsholdere og servering.
The package prices include everything you need for a successful event at Sentralen.
We have put together several practical package prices that make it even easier to rent venues at Sentralen.
The package prices are listed per person and include everything you need for your event, so you don't have to worry about all the details. By choosing a package price, you get the necessary services and facilities tailored to your event, booking, or meeting.
Additional services can be added for an extra cost.
Event Packages
Our event packages are suitable for breakfast meetings, conferences, seminars, dinners, and other similar events.
We have put together package prices for events that take place during the day, evening, or all day.
The packages include venue rental, furniture setup and other requirements in the hall, projector, screen, and two microphones, and catering tailored to the time of day and the duration of the event.
Some packages include staffing, additional technical equipment, technical staff, cloakroom, and staffed bar.
Wedding Packages
Our two wedding packages make planning your dream wedding at Sentralen as simple as possible.
The packages include venue rental, planning meeting, dinner, table setting, staffed bar, serving staff, setting up a cake table for brought-in cakes, gift storage until the next day, and projector, screen, and two microphones.
Additional services, such as extra catering or rental of technical equipment like a DJ booth, can be added.
Meeting packages
Our 15 meeting rooms can be rented as part of a meeting package on weekdays. The meeting packages include meeting room rental, catering, and cleanup.
All meeting rooms meet the technical needs for meetings, with a large screen with easy connectivity, and a microphone and camera for digital meetings.
The meeting packages are suitable for meetings of 5 to 20 people.
The various packages include options ranging from only coffee, tea, and water to more comprehensive options that also include lunch and snacks. We also have half-day meeting packages, with or without lunch.
Streaming and podcast packages
Our streaming and podcast packages make it easy to stream or record events and to record podcasts.
The streaming packages contain everything you need to stream or record an event such as a simple conference, a panel discussion, or small performances. With our DIY podcast recording kit, you can easily record a podcast on your own.
Kick-Off packages
We have put together four different kick-off packages with varied themes and professional process leaders.
The packages include venues, speakers, and catering.
Våre pakkepriser
Our package prices
Arrangementspakker
Event packages
Dag- og kveldspakke
Day and evening package
Minsteantall for denne pakken
Minimum number for this package
- Forstanderskapssalen: 60 personer,
- Kronesalen: 50 personer,
- Hvelvet: 35 personer,
- Gymsalen: 35 personer,
- Produksjonsrom 1: 30 personer,
- Studio A: 30 personer
- Forstanderskapssalen: 60 people,
- Kronesalen: 50 people,
- Hvelvet: 35 people.
- Gymsalen: 35 people,
- Produksjonsrom 1: 30 people,
- Studio A: 30 people.
Denne pakken inkluderer
This package includes
- Lokalleie,
- Rigg av sal,
- Omrigg fra oppsett på dagen, til oppsett for middag,
- Projektor og lerret,
- To mikrofoner,
- Tilkobling til PC/mobillyd for avspilling av musikk (fra egen liste),
- Tilgang på lokalet fra 08:00 - 23:00
Servering:
- Kaffe, te og vann på dagtid,
- Oppskåret frukt og croissanter ved ankomst
- Foccaccia med assortert pålegg til lunsj
- Dagens søte bakverk servert etter lunsj
- Tre-retters bankettmeny (ekskludert drikke)
- Bemannet bar
Venue rental,
- Stage and room setup,
- Rearrangement from day setup to dinner setup,
- Projector and screen,
- Two microphones,
- Connection for PC/mobile sound for music playback (from your own playlist),
- Access to the venue from 08:00 - 23:00
Catering:
- Coffee, tea, and water during the day,
- Fruit platters and croissants upon arrival,
- Focaccia with assorted toppings for lunch,
- Today's sweet pastry served after lunch,
- Three-course banquet menu (drinks excluded),
- Staffed bar.
Kan legges til for en ekstra kostnad
Can be added for an extra cost
Bemanninstillegg etter klokken 23:00, til 02:00: 3500,- eks mva
Staffing surcharge from 23:00 to 02:00: 3,500 NOK excluding VAT.
Dag- og kveldspakke Marmorsalen
Day and evening package Marmorsalen
Minsteantall for denne pakken
Minimum number for this package
Marmorsalen: Dag og kveldspakker: 120 personer
Marmorsalen: Day and evening packages: 120 people
Denne pakken inkluderer
This package includes
- Lokalleie,
- Rigg av sal,
- Teknisk utstyr - lyd og lys,
- Teknisk bemanning i 8 timer (lyd og lys, ikke AV),
- Bemannet garderobe,
- Annen nødvendig bemanning
Servering:
- Kaffe, te og vann på dagtid,
- Oppskrået frukt og croissanter vd ankomst,
- Focaccia med assortert pålegg til lunsj,
- Dagens søte bakverk servert etter lunsj,
- 3-retters bankettmeny (ekskludert drikke),
- Bemannet bar.
- Venue rental,
- Stage and room setup,
- Technical equipment - sound and lighting,
- Technical staff for 8 hours (sound and lighting, not AV),
- Staffed cloakroom,
- Other necessary staff.
Catering:
- Coffee, tea, and water during the day,
- Fruit platters and croissants upon arrival,
- Focaccia with assorted toppings for lunch,
- Today's sweet pastry served after lunch,
- 3-course banquet menu (drinks excluded),
- Staffed bar.
Kan legges til for en ekstra kostnad
Can be added for an extra cost
Dagpakke
Day package
Minsteantall for denne pakken
Minimum number for this package
- Forstanderskapssalen: 60 personer,
- Kronesalen: 50 personer,
- Hvelvet: 35 personer,
- Gymsalen: 35 personer,
- Produksjonsrom 1: 30 personer,
- Studio A: 30 personer.
- Forstanderskapssalen: 60 people,
- Kronesalen: 50 people,
- Hvelvet: 35 people,
- Gymsalen: 35 people,
- Produksjonsrom 1: 30 people,
- Studio A: 30 people.
Denne pakken inkluderer
This package includes
- Lokalleie,
- Tilgang til salen 08:00 - 16:00,
- Rigg av sal,
- Projektor og lerret,
- To mikrofoner,
- Tilkobling til PC-lyd.
Servering:
- Kaffe, te og vann hele dagen,
- Oppskåret frukt og croissanter ved ankomst,
- Foccaccia med assortert pålegg til lunsj,
- Dagens søte bakverk servert etter lunsj.
- Venue rental,
- Access to the venue from 08:00 - 16:00,
- Stage and room setup,
- Prjector andscreen,
- Two microphones,
- Connection to PC sound.
Catering:
- Coffee, tea, and water throughout the day,
- Fruit platter and croissants upon arrival,
- Focaccia with assorted toppings served for lunch,
- Today's sweet pastry served after lunch.
Kan legges til for en ekstra kostnad
Can be added for an extra cost
Dagpakke i Marmorsalen
Day package in Marmorsalen
Minsteantall for denne pakken
Minimum number for this package
Marmorsalen: Dagpakker: 140 personer
Marmorsalen: Day packages: 140 people
Denne pakken inkluderer
This package includes
- Lokalleie,
- Tilgang til salen 08:00 - 16:00,
- Rigg av sal,
- Teknisk utstyr: lyd og lys,
- Teknisk bemanning: lys og lydtekniker, i opptil 8 timer (ikke AV-tekniker),
- Bemannet garderobe,
- Annen nødvendig bemanning.
Servering:
- Kaffe, te og vann hele dagen,
- Oppskåret frukt og croissanter ved ankomst,
- Focaccia med assortert pålegg servert til lunsj,
- Dagens søte bakverk servert etter lunsj.
- Venue rental,
- Access to the venue from 08:00 - 16:00,
- Stage setup,
- Technical equipment: sound and lighting,
- Technical staff: lighting and sound technician, for up to 8 hours (not including AV technician),
- Staffed cloakroom,
- Other necessary staff.
Catering:
- Coffee, tea, and water throughout the day,
- Fruit platter and croissants upon arrival,
- Focaccia with assorted toppings served for lunch,
- Today's sweet pastry served after lunch.
Kan legges til for en ekstra kostnad
Can be added for an extra cost
Frokostpakke
Breakfast package
Minsteantall for denne pakken
Minimum number for this package
- Marmorsalen: 140 personer,
- Forstanderskapssalen: 60 personer,
- Kronesalen: 50 personer,
- Hvelvet: 35 personer,
- Gymsalen: 35 personer,
- Produksjonsrom 1: 30 personer,
- Studio A: 30 personer
- Marmorsalen: 140 people,
- Forstanderskapssalen: 60 people,
- Kronesalen: 50people,
- Hvelvet: 35 people,
- Gymsalen: 35 people,
- Produksjonsrom 1: 30 people,
- Studio A: 30 people.
Denne pakken inkluderer
This package includes
- Lokalleie,
- Rigg av sal,
- Projektor og lerret,
- To mikrofoner,
- Tilkobling til PC-lyd.
Servering:
- Kaffe, te og vann,
- Croissant med ost og skinke
- Oppskåret frukt.
- Venue rental,
- Stage and room setup,
- Projector and screen
- ,Two microphones,
- Connection for PC sound.
Catering:
- Coffee, tea, and water,
- Croissant with ham and cheese,
- Sliced fruit.
Kan legges til for en ekstra kostnad
Can be added for an extra cost
Bryllupspakker
Wedding packages
Bryllupspakke
Wedding package
Minsteantall for denne pakken
Minimum number for this package
Marmorsalen:
- Dagpakker: 140 personer,
- Middagspakker: 140 personer,
- Dag og kveldspakker: 120 personer
- Bryllup:120 personer
Forstanderskapssalen: 60 personer
Kronesalen: 50 personer
Hvelvet: 35personer
Marmorsalen:
- Daypackages: 140 people
- Dinnerpackages: 140 people
- Dayand evening packages: 120 people
- Weddings: 120 people
Forstanderskapssalen: 60 people
Kronesalen: 50 people
Hvelvet: 35 people
Denne pakken inkluderer
This package includes
- Lokalleie med tilgang til lokalet fra 08:00 - 02.00,
- Planleggingsmøte med befaring,
- 3-retters bryllupsmeny (ikke inkludert drikke),
- Oppdekking på runde bord eller langbord med hvite duker, servietter, servise og stearinlys,
- Bemannet bar,
- Serveringspersonale fra start til slutt,
- Kakeoppdekking til medbrakte kaker,
- Dansegulv etter middag,
- Gaveoppbevaring til dagen etter,
- Projektor og lerret,
- To mikrofoner,
- Mulighet til å spille av musikk fra mobil/laptop,
- Rydd og vask av lokalet.
- Venue rental with access to the premises from 08:00 - 02:00,
- Planning meeting with site visit,
- 3-course wedding menu (drinks not included)
- Table setting on round tables or long tables with white tablecloths, napkins, crockery, and candles,
- Staffed bar,
- Service staff from start to finish,
- Cake setup for brought-in cakes,
- Dance floor after dinner,
- Gift storage until the next day,
- Projector and screen,
- Two microphones,
- Option to play music from mobile/laptop,
- Cleaning and tidying of the venue.
Kan legges til for en ekstra kostnad
Can be added for an extra cost
Ekstra servering som kan legges til:
- Velkomstdrink,
- Prøvesmaking av bryllupsmeny for 2 personer,
- 3 kanapeer per person ved ankomst,
- Nattmat,
- Kaffe og avec
Det er mulig å leie ekstra teknisk utstyr, inkludert DJ-bord.
Additional catering options that can be added:
- Welcome drink,
- Tasting of the wedding menu for 2 people,
- 3 canapés per person upon arrival,
- Late-night snack,
- Coffee and digestif
It is possible to rent extra technical equipment, including a DJ table.
Bryllupspakke eksklusiv
Wedding package exclusive
Minsteantall for denne pakken
Minimum number for this package
Marmorsalen:
- Dagpakker: 140 personer
- Middagspakker: 140 personer
- Dag og kveldspakker: 120 personer
- Bryllup: 120 personer
Forstanderskapssalen: 60 personer
Kronesalen: 50 personer
Hvelvet: 35 personer
Marmorsalen:
- Day packages: 140 people
- Dinner packages: 140 people
- Day and evening packages: 120 people
- Weddings: 120 people
Forstanderskapssalen: 60 people
Kronesalen: 50 people
Hvelvet: 35 people
Denne pakken inkluderer
This package includes
- Lokalleie med tilgang til lokalet fra 08:00 - 02.00,
- Planleggingsmøte med befaring,
- 3 kanapeer per person ved ankomst,
- 4-retters bryllupsmeny (ikke inkludert drikke),
- Nattmat,
- Oppdekking på runde bord eller langbord med hvite duker, servietter, servise og stearinlys,
- Bemannet bar,
- Serveringspersonale fra start til slutt,
- Kakeoppdekking til medbrakte kaker,
- Dansegulv etter middag,
- Gaveoppbevaring til dagen etter,
- Projektor og lerret,
- To mikrofoner,
- Mulighet til å spille av musikk fra mobil/laptop,
- Rydd og vask av lokalet.
- Venue rental with access to the premises from 08:00 - 02:00,
- Planning meeting with site visit,
- 3 canapés per person upon arrival,
- 4-course wedding menu (drinks not included),
- Late-night snack,
- Table setting on round tables or long tables with white tablecloths, napkins, crockery, and candles,
- Staffed bar,
- Service staff from start to finish,
- Cake setup for brought-in cakes,
- Dance floor after dinner,
- Gift storage until the next day,
- Projector and screen,
- Two microphones,
- Option to play music from mobile/laptop,
- Cleaning and tidying of the venue.
Kan legges til for en ekstra kostnad
Can be added for an extra cost
Ekstra servering som kan legges til:
- Velkomstdrink,
- Prøvesmaking av bryllupsmeny for 2 personer,
- Kaffe og avec
Det er mulig å leie ekstra teknisk utstyr, inkludert DJ-bord.
Additional services that can be added:
- Welcome drink,
- Tasting of the wedding menu for 2 people,
- Coffee and digestif
It is possible to rent additional technical equipment, including a DJ booth.
Møteromspakker
Meeting room packages
Halvdagsmøte
Half day meeting
Minsteantall for denne pakken
Minimum number for this package
- 5 personer
- 5 people
Denne pakken inkluderer
This package includes
- Kaffe, te og vann,
- hummus & grønnsaker,
- bakst,
- og brus.
- Coffee, tea and water,
- Hummus and vegetables,
- Pastries,
- Sodas.
Kan legges til for en ekstra kostnad
Can be added for an extra cost
Halvdagsmøte med lunsj
Half day meeting with lunch
Minsteantall for denne pakken
Minimum number for this package
- 5 personer
- 5 people
Denne pakken inkluderer
This package includes
- Kaffe, te og vann,
- focaccia til lunsj,
- og bakst.
- Coffee, tea and water,
- Focaccia for lunch,
- and pastries.
Kan legges til for en ekstra kostnad
Can be added for an extra cost
Møtepakke 1
Meeting package 1
Minsteantall for denne pakken
Minimum number for this package
- 5 personer
- 5 people
Denne pakken inkluderer
This package includes
- Romleie,
- Kaffe, te og vann.
- Room rental,
- Coffee, tea and water.
Kan legges til for en ekstra kostnad
Can be added for an extra cost
Møtepakke 2
Meeting package 2
Minsteantall for denne pakken
Minimum number for this package
- 5 personer
- 5 people
Denne pakken inkluderer
This package includes
- Kaffe, te og vann,
- Fruktfat,
- Croissanter.
- Coffee, tea and water,
- Fruit platter,
- Croissants.
Kan legges til for en ekstra kostnad
Can be added for an extra cost
Møtepakke 3
Meeting package 3
Minsteantall for denne pakken
Minimum number for this package
- 5 personer
- 5 people
Denne pakken inkluderer
This package includes
- Romleie,
- Kaffe, te og vann gjennom dagen,
- Fruktfat, og croissanter,
- Lunsj: focaccia, sesongens salat eller surdeigspizza,
- og bakst.
- Room rental,
- Coffee, tea and water,
- Fruit platter and croissants,
- Focaccia, salad of the season or pizza for lunch,
- Pastries.
Kan legges til for en ekstra kostnad
Can be added for an extra cost
Streaming- og podcastpakker
Streaming and podcast packages
Streaming
Streaming
Minsteantall for denne pakken
Minimum number for this package
Denne pakken inkluderer
This package includes
Streamingpakken inkluderer alt du trenger for å streame eller gjøre opptak av et arrangement.
Vår streamingtekniker setter opp to Panasonic AQ-CX10 4k kameraer kameraer som vil stå i faste posisjoner.
En lydtekniker sørger for at det er høy kvalitet på lyden til streamingen.
Inkluderer:
- Opprigg av alt nødvendig teknisk utstyr,
- Streamingtekniker,
- Lydtekniker,
- Inntil 5 timer streaming på ønsket plattform (for eksempel Facebook, YouTube, Vimeo, nettside) og/eller opptak.
Romleie kommer i tillegg til pakkeprisen.
The streaming package includes everything you need to stream or record an event, such as panel discussions, simple conferences, or small performances.
Our streaming technician will set up two Panasonic AQ-CX10 4k cameras that will be in fixed positions.
A sound technician ensures high-quality audio for the stream.
Includes:
- Setup of all necessary technical equipment,
- streaming technician,
- sound technician,
- up to 5 hours of streaming on the desired platform (for example, Facebook, YouTube, Vimeo, website) and/or recording.
Venue hire is additional the package price.
Kan legges til for en ekstra kostnad
Can be added for an extra cost
- Tekst, grafikk som logo eller vannmerke, forhåndsinnspilt videomateriale eller supringer på streamen. Dette må sendes inn på forhånd.
- Visning av PowerPoint-presentasjoner på streamen, inkludert utstyr.
- Ekstra kameraoperatør for bevegelige bilder.
- Tilsending av opptak av sendingen senere.
- Innspillingsleder som holder tidsskjema, og leder streamen bak kameraene. Dette er nødvendig ved streaming av større arrangementer.
- Lystekniker,
- Ekstra lydtekniker. Dette er nødvendig ved streaming av større arrangementer.
Ta kontakt for priser.
- Text, graphics such as logos or watermarks, prerecorded video materials, or overlays on the stream. These must be submitted in advance.
- Display of PowerPoint presentations on the stream, including equipment.
- Additional camera operator for moving images.
- Later delivery of the broadcast recording.
- Recording manager who keeps the schedule and directs the stream behind the cameras. This is necessary for streaming larger events.
- Lighting technician,
- Additional sound technician. This is necessary for streaming larger events.
Contact us for prices.
Streaming i Marmorsalen
Streaming i Marmorsalen
Minsteantall for denne pakken
Minimum number for this package
Denne pakken inkluderer
This package includes
Streamingpakken inkluderer alt du trenger for å streame eller gjøre opptak av et arrangement, som panelsamtaler, enkle konferanser eller små forestillinger.
Vår streamingtekniker setter opp to Panasonic AQ-CX10 4k kameraer kameraer som vil stå i faste posisjoner.
En lydtekniker sørger for at det er høy kvalitet på lyden til streamingen.
En lystekniker.
Inkluderer:
- Opprigg av alt nødvendig teknisk utstyr,
- Streamingtekniker,
- Lydtekniker,
- Lystekniker,
- Inntil 5 timer streaming på ønsket plattform (for eksempel Facebook, YouTube, Vimeo, nettside) og/eller opptak.
Romleie kommer i tillegg til pakkeprisen.
The streaming package includes everything you need to stream or record an event, such as panel discussions, simple conferences, or small performances.
Our streaming technician will set up two Panasonic AQ-CX10 4k cameras that will be in fixed positions.
A sound technician ensures high-quality audio for the stream.
Includes:
- Setup of all necessary technical equipment,
- streaming technician,
- sound technician,
- lighting technicians,
- up to 5 hours of streaming on the desired platform (for example, Facebook, YouTube, Vimeo, website) and/or recording.
Venue hire is additional to the package price.
Kan legges til for en ekstra kostnad
Can be added for an extra cost
- Tekst, grafikk som logo eller vannmerke, forhåndsinnspilt videomateriale eller supringer på streamen. Dette må sendes inn på forhånd.
- Visning av PowerPoint-presentasjoner på streamen, inkludert utstyr.
- Ekstra kameraoperatør for bevegelige bilder.
- Tilsending av opptak av sendingen senere.
- Innspillingsleder som holder tidsskjema, og leder streamen bak kameraene. Dette er nødvendig ved streaming av større arrangementer.
- Ekstra lydtekniker. Dette er nødvendig ved streaming av større arrangementer.
- Text, graphics such as logos or watermarks, prerecorded video materials, or overlays on the stream. These must be submitted in advance.
- Display of PowerPoint presentations on the stream, including equipment.
- Additional camera operator for moving images.
- Later delivery of the broadcast recording.
- Recording manager who keeps the schedule and directs the stream behind the cameras. This is necessary for streaming larger events.
- Additional sound technician. This is necessary for streaming larger events.