Planlegger dere en workshop, seminar eller annen samling?
Høsten er en naturlig tid for å samle ansatte eller samarbeidspartnere til kick-off, fagdag, workshop eller seminar. Hos oss finner dere fleksible lokaler midt i Oslo sentrum, som er godt tilrettelagt for både store og små arrangementer.

Det er enkelt for deltakerne å reise til Sentralen
Bygget vårt er sentralt plassert midt i Oslo sentrum, mellom Egertorget og Akershus festning, og er lett tilgjengelig med både trikk, T-bane og tog.
Frokostmøtedeltakerne kan enkelt komme seg til oss, og deretter reise videre.
Dette er lokalene våre som passer til samlinger
Vi har flere lokaler som passer til ulike samlinger. Lokalene passer til samlinger med alt fra 40 til 100 deltakere sittende i kinooppsett. Det er mulig å få ulik bordoppsett i de ulike salene, blant annet gruppebord, langbord og klasserom. Dette kan dere avtale med deres produsent i produksjonsprosessen.
Forstanderskapssalen - klassisk og elegant. Plass til opptil 135 personer i kino.
Gymsalen - høyt under taket og store takvinduer. Plass til opptil 80 personer i kino.
Kronesalen - lyst og luftig. Plass til opptil 100 personer i kino.
Produksjonsrom 1 - store vinduer og god atmosfære. Plass til opptil 70 personer i kino.
Direktørrommet - lyst og historisk. Plass til opptil 40 personer i kino.
Dette er serveringsmulighetene til samlingen deres
Det skal være enkelt å leie et lokale til et frokostmøte hos oss. Derfor tilbyr vi ulike serveringsmuligheter, slik at dere kan
Sånn her booker du et lokale til samlingen deres
Dere kan sende oss en uforpliktende henvendelse gjennom vårt forespørselsskjema, eller sende oss en e-post på booking@sentralen.no. Du kan også ringe oss på 22 47 25 00.
Ønsker dere å se de ulike lokalene, tar vi dere gjerne imot på en gratis befaring. Dette må avtales i forkant, slik at vi kan være sikre på at lokalene er ledige på dagen dere ønsker å se.
Om dere velger å leie lokale hos oss, vil en av våre produsenter planlegge samlingen sammen med dere.

No hits, but we promise there are plenty of other nice venues!